Magnus Holm Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har laget et fotogalleri. Hva syns dere? Bildene blir automatisk tatt fra Flickr-siden min (er litt fornøyd med det ) Fotogalleri Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kult det der. Bruker du no XML-greier for å hente bildene? Veit ikke hvordan flickr funker jeg.. Liit kjedelige bilder. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Sånn! Nå er det bare bildene som jeg har tatt med mobilen som kommer opp Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Så ikke dumt ut det der, men hvorfor bruker du thickbox og ikke lightbox? Med versjon 2.02 kan du gjøre stort sett det samme med Lightbox som med thickbox, og til og med bedre. Lightbox v2 preloader neste bilde mens du ser på et, slik at du slipper denne lastingen mellom hvert bilde. Likte loading-gifen din, den var ganske så smooth Edit: Vet dog ikke om tabell er den beste måten å vise bildene på, tror kanskje jeg ville brukt en uordnet liste i stedet. Du lister jo tross alt opp bildene dine, og for meg blir det dermed feil å vise dem i en tabell. De er jo tross alt ikke tabulære data, er de vel? Endret 6. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Fordi Thickbox bruker jQuery Med Lightbox må jeg ha Prototype og Scriptaculo.us. Blir vel litt overkill? EDIT: Ante ikke helt hva jeg skulle bruke Endret 6. august 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Vel, du får velge selv, men personlig synes jeg at lightbox v2 sin måte å handle bilder på er mer clean enn thickbox sin, men nå kan man jo bruke thickbox til så ekstremt mye annet enn bare bilder. Men iom at du bare bruker det til bilder, tror jeg faktisk at det ville sett bedre ut med lightbox.. Men det er jo du som har skrevet det, så da kan du jo bestemme selv Ang. lister og tabeller hadde det vært interessant å høre hva andre folk synes om det. Kan jo starte en liten diskusjon i kaféen om det Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Sånn! Nå har jeg Litebox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå