Gå til innhold

Release date for Halo 3


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dette gjelder heller filmen. Det er jo vanlig med storfilmer på sommeren. Tror Halo 3 kommer på høsten/vinteren etter. Tipper November 2007.

Sorry men Halo the movie kommer ikke før tidligst 2008. Foresten er filmen bare i manusfasen og den kan like så godt bli skrinlagt.

Lenke til kommentar
The ark har allerede blitt ødelagt ikkesant.. The overmind og cortana sin samtale avgjør jo bare slutten på halo historien.. Hva kan muligens gjøres i en eventuell treer?

6629057[/snapback]

 

Er han ikke på vei til jorda? Når Cortana spør; "Hva skal du?" så sier han "Finish the fight.". Blir vel etnisk rensing med covenant som offer, eller'no.

Lenke til kommentar

Et helt år til Halo 3 kommer. Da trenger jeg ikke å kjøpe Xbox 360 før den tid. Men gleder meg som en unge!

:D

 

Har nemlig planer om å runde Halo 2 etterhvert.

 

Jeg kjøpte Halo 2 på lanseringsdagen her i Norge. (Fikk min mor til å stå utenfor butikken tidlig om morgenen*host*). Når jeg kom hjem fra skolen spillte jeg i 14 timer, og vips, så var det rundet. Tre dager før der igjen rundet jeg Halo 1, som en forberedelse til Halo 2. Skal gjøre det samme med Halo 3. Gleder meg!

Men i mellomtiden får jeg bryne meg på en Wii, og heller kjøpe Xbox 360 når Halo 3 kommer. Heldige moi som har bursdag i Juli.

Endret av Midi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...