kewell79 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 les her: http://www.bungie.net/News/Story.aspx?link=HaloScreenSaver og sjekk så ut: http://www.haloscreensaver.com/ øverst til høgre, og tar du musen over står det 07/07/07 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Gleder meg til Halo 3 kommer ut! Kommer til å bli bra tipper jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 ! nesten 1år!!... suttern også.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Herlig!! Godt de har mye tid på seg til å finpusse spillet Det kommer så mye bra spel det neste året som glatt kan fylle ventetiden mot Halo3, så det går fint Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Tviler sterkt på at de gir ut halo 3 midt på sommeren. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Tviler sterkt på at de gir ut halo 3 midt på sommeren. 6625682[/snapback] Hei.. LÆR deg historien a. Hvis alt går som det SKAL kommer ikke halo 3 før Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): aldri Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei.. LÆR deg historien a. Hvis alt går som det SKAL kommer ikke halo 3 før Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): aldri 6625697[/snapback] Den historien har jeg aldri hørt. Og jeg er blodfan av Halo. Fortell! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 The ark har allerede blitt ødelagt ikkesant.. The overmind og cortana sin samtale avgjør jo bare slutten på halo historien.. Hva kan muligens gjøres i en eventuell treer? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 The ark har allerede blitt ødelagt ikkesant.. The overmind og cortana sin samtale avgjør jo bare slutten på halo historien.. Hva kan muligens gjøres i en eventuell treer? 6629057[/snapback] Ja og bungie har sagt at halo 3 ikke blir deres neste prosjekt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jada! Det var bare det som måtte til! Deillig. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror dette gjelder heller filmen. Det er jo vanlig med storfilmer på sommeren. Tror Halo 3 kommer på høsten/vinteren etter. Tipper November 2007. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Godt å se at det er lenge til. Har nemlig planer om å runde Halo 2 etterhvert. Orket ikke sist, så om jeg finner det billig et sted så skal jeg prøve igjen. Må nesten få med meg historien om Halo 3 blir bra. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tja bra at en dato kommer, lenge til men ja... Uansett så hva skjer nå? Historien gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 uvitende fjols :!: håper selv på at halo3 kommer til våren, men tror det blir mest sannsynelig te sommeren. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Tror dette gjelder heller filmen. Det er jo vanlig med storfilmer på sommeren. Tror Halo 3 kommer på høsten/vinteren etter. Tipper November 2007. Sorry men Halo the movie kommer ikke før tidligst 2008. Foresten er filmen bare i manusfasen og den kan like så godt bli skrinlagt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 The ark har allerede blitt ødelagt ikkesant.. The overmind og cortana sin samtale avgjør jo bare slutten på halo historien.. Hva kan muligens gjøres i en eventuell treer? 6629057[/snapback] Er han ikke på vei til jorda? Når Cortana spør; "Hva skal du?" så sier han "Finish the fight.". Blir vel etnisk rensing med covenant som offer, eller'no. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 blablabla -skrinlagt-. 6637880[/snapback] Ja, warner sjefene ser lyset og slutter å tenke på penger. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Et helt år til Halo 3 kommer. Da trenger jeg ikke å kjøpe Xbox 360 før den tid. Men gleder meg som en unge! Har nemlig planer om å runde Halo 2 etterhvert. Jeg kjøpte Halo 2 på lanseringsdagen her i Norge. (Fikk min mor til å stå utenfor butikken tidlig om morgenen*host*). Når jeg kom hjem fra skolen spillte jeg i 14 timer, og vips, så var det rundet. Tre dager før der igjen rundet jeg Halo 1, som en forberedelse til Halo 2. Skal gjøre det samme med Halo 3. Gleder meg! Men i mellomtiden får jeg bryne meg på en Wii, og heller kjøpe Xbox 360 når Halo 3 kommer. Heldige moi som har bursdag i Juli. Endret 9. august 2006 av Midi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå