Zaimmer Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Da ver denne bestilt fra MPX.no Zaimmer! Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Nu får du drage på damene :!: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det er jo skjermen man skal se på, ikke PSU`en Men den så fin ut den der. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Gratulérer med investéringen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Oi! Du får bare håpe at den yter like bra som den ser ut Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Skal yte veldig bra den har jeg lest... Gleder meg til jeg for den. DA skal det bli lys i kabinettet... mvh Zaimmer! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Stenges Denne kategorien er til for kjøps-/salgshjelp, ikkje skrytetråder. Når ein har handla inn så er det litt seint å spørre etter råd. Gledesutbrudd er eigen kategori under OT-delen av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg