simenss Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Med Opera 9 og Internet Explorer 6/7 har det kommet en funksjon hvor man må aktivere Flash-objekter ved å klikke på de. Dette går utover Flash-menyen min, som ikke vil reagere før brukeren har klikket på en av knappene. Er det noen som vet om en løsning på dette problemet? EDIT: En oppdatering fra Adobe fikset saken Endret 6. august 2006 av simenss Lenke til kommentar
amod Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du kan ikke dele løsningen med oss andre, har lagt merke til det samme og det har irritert meg litt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har du en alternativ meny for brukere som med flash deaktivert? Å ha en såpass viktig del av nettsiden i flash, går hardt utover tilgjengeligheten. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Du kan ikke dele løsningen med oss andre, har lagt merke til det samme og det har irritert meg litt 6628562[/snapback] Om du ikke har Flash kan du jo prøve denne Endret 9. august 2006 av simenss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå