turbogubbe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 noen som vet om steder der jeg kan kjøpe styling til Granada 82?? det er en strøken bil uten rust, så jeg har ikke lyst til å borre hull i karosseeriet,sparkle osv. jeg tengte mer på felger og sjalusi og sann... har også lyst på litt grøvre lyd eksosen... noen tips? tar gjerne imot nettsider PS. DET ER EN 2,3! Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvis jeg hadde hatt en 82-modell Granada som var så godt som rustfri tror jeg jammen jeg hadde satt min ære i å holde den mest mulig original. Vel og merke hvis den er i veldig god stand ellers - disse bilene finnes jo omtrent ikke lenger bortsett fra som gjennomrusta vrak som havner på fyllinga ved første og beste EU-kontroll. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvis jeg hadde hatt en 82-modell Granada som var så godt som rustfri tror jeg jammen jeg hadde satt min ære i å holde den mest mulig original. Vel og merke hvis den er i veldig god stand ellers - disse bilene finnes jo omtrent ikke lenger bortsett fra som gjennomrusta vrak som havner på fyllinga ved første og beste EU-kontroll. 6625176[/snapback] Så veldig enig. Synd at strøkne Granadaer blir ødelagt av nymotens styling. Nei, sett heller noen fine originale og store Ford-felger på den og hold den så vanlig som vanlig. Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Original RS-styling kan jo være noe å lete etter. Enkelte 2.8 versjoner har vel en annen frontleppe også? Lenke til kommentar
turbogubbe Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hvis jeg hadde hatt en 82-modell Granada som var så godt som rustfri tror jeg jammen jeg hadde satt min ære i å holde den mest mulig original. Vel og merke hvis den er i veldig god stand ellers - disse bilene finnes jo omtrent ikke lenger bortsett fra som gjennomrusta vrak som havner på fyllinga ved første og beste EU-kontroll. 6625176[/snapback] det er jo derfor jeg søker etter styling som går ann å ta av igjen! Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Som sagt. Granada 2,8i Ble levert med en frontleppe som fikk bilen til å se mer sporty ut! Du kan jo spørre selv på Consulgranada klubben. Er ikke sikkert du finner veldig mye på dagen, Men det er garantert noen som har det til deg der. RS-styling er en fin måte. Ellers så har stema det. Men liker ikkke spoilerene der. Sjekk selv. www.consulgranada.net www.stema.no Åssen farge har du på 82'? Har hatt en 82' i hagen selv! Lenke til kommentar
turbogubbe Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Som sagt. Granada 2,8i Ble levert med en frontleppe som fikk bilen til å se mer sporty ut! Du kan jo spørre selv på Consulgranada klubben. Er ikke sikkert du finner veldig mye på dagen, Men det er garantert noen som har det til deg der. RS-styling er en fin måte. Ellers så har stema det. Men liker ikkke spoilerene der. Sjekk selv. www.consulgranada.net www.stema.no Åssen farge har du på 82'? Har hatt en 82' i hagen selv! 6631555[/snapback] mørke grønn metallic Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Litt Offtopic. kaldt forestgreen også? Det var en grønnfarge som bare ble levert i 82' og den fargen hadde vi. Har ikke sett noen annen bil med den fargen før.. Du vil ikke Sende meg et bilde av bilen. Lenke til kommentar
turbogubbe Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Litt Offtopic. kaldt forestgreen også? Det var en grønnfarge som bare ble levert i 82' og den fargen hadde vi. Har ikke sett noen annen bil med den fargen før.. Du vil ikke Sende meg et bilde av bilen. 6643291[/snapback] skal se om vi fårtil det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå