mclp- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Et panorama jeg slang sammen for en stund siden. Tok bildet i Lofoten. Eneste som irriterer meg på bildet er det hvite bygget i midten nederst på bildet. Brukte Fujifilm S9500, Satt sammen 5 bilder. Bildet er tatt uten stativ. 100% Frihånd. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 not bad litt nyanse forskjeller her og der, ellers topp Lenke til kommentar
bleak Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Fint bilde, men føler at øynene blitt dratt litt mot venstre del av bildet. Det gjør så jeg må konse for å se den fine brygga til høyre. Er vel kanskje det hvite bygget i kombo med det grå som gjør det. Lenke til kommentar
NYEPET Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Fint bilde, og artig når en kjenner seg igjen; Nyvågar/Lofotenakvariet utenfor Kabelvåg. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Stemmer det NYEPET Var der for en mnd tid siden. helt utrolig rå natur. har tatt masse panorama og naturbilder der oppe. Tusen takk for all feedback så langt, nyansefoskjellene er forresten slik. Jeg tok 1 panorama og 1 ikke-panorana, de ble så å si 99% like innen farger, nyanser og kontraster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå