Cookie1 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hei, jeg har et problem med min Linksys WRT54G version 5 router. Problemet er at når ruteren er tilkobla, og jeg prøver finne servere i serverlista i CS, vil serverlista bare vise 400+ servere før den stopper å 'refreshe'. Men uten rutern tilkobla derimot, skjer ikke dette, og serverlista viser 10 000+ servere. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? EDIT: Ja, jeg har prøvd å åpne porter, reflashe firmware, resete routeren, restarte routeren, sette IP addressen til statisk IP addresse og aktivere DMZ. Til ingen nytte. Endret 6. august 2006 av Cookie1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Åpne porter: www.portforward.com Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Åpne porter: www.portforward.com 6625041[/snapback] Gjort. fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Helt sikker på at du har valgt riktig IP i portforward? Prøv DMZ også. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Helt sikker på at du har valgt riktig IP i portforward? Prøv DMZ også. 6625085[/snapback] Ja, helt sikker på at jeg valgte riktig IP i portforward. Har prøvd DMZ. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Står routermodemet ditt i bridgemode? Eller har du kanskje bare bridgemodem? Hvilket modem har du og hvor har du internett fra? Endret 6. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Står routermodemet ditt i bridgemode? Eller har du kanskje bare bridgemodem? Hvilket modem har du og hvor har du internett fra? 6625102[/snapback] Nå vet ikke jeg hva bridgemode er akkurat da. Modemet mitt er et Motorola modem, og jeg får internett fra Chello. Ruteren og modemet er separat. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Å sette routermodemet i bridgemode, gjør slik at det blir et "rent" modem, som bare tar seg av oppkoblinga. (Ikke PPPoE-auth derimot). Routeren vil da gjøre resten, og det blir mye enklere å åpne porter, når man da kun trenger å åpne porter i routeren. Jeg vil tro, siden det er et Motorolamodem, at det er et "rent" modem. Hadde vært fint om du kunne kommet med modellnr på dette så vi kunne fått sjekket dette opp. Endret 6. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Å sette routermodemet i bridgemode, gjør slik at det blir et "rent" modem, som bare tar seg av oppkoblinga. (Ikke PPPoE-auth derimot). Routeren vil da gjøre resten, og det blir mye enklere å åpne porter, når man da kun trenger å åpne porter i routeren. Jeg vil tro, siden det er et Motorolamodem, at det er et "rent" modem. Hadde vært fint om du kunne kommet med modellnr på dette så vi kunne fått sjekket dette opp. 6625143[/snapback] Jepp, bare et øyeblikk så skal jeg sjekke det. EDIT: Det var ikke et Motorolamodem alikevell virker det som. Det var et Terayon TJ 720 modem. Endret 6. august 2006 av Cookie1 Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 BUMP har fortsatt dette problemet, veldig irriterende =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå