ovinn Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Heihei, Tenkte jeg skulle legge inn Steam_ID på Catch, men jeg aner ikke i det hellige store stygge havet hvor jeg finner det! Eller hva det er forno.. Kunne noen hjulpet meg? Øyvind Endret 10. august 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Du går inn i CS og skriver i consol steam_id eller ID (en av dem) så leter du etter kallenavet ditt, og de tallene bak kallenavnet er Steam ID Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 er også mulig å joine en server, så skriver du status i console. Da kommer alle spillerne på servern opp med nick, steam id osv. Finn ditt nick, der finner du id. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Du går inn i CS og skriver i consol steam_id eller ID (en av dem) så leter du etter kallenavet ditt, og de tallene bak kallenavnet er Steam ID 6625015[/snapback] er også mulig å joine en server, så skriver du status i console. Da kommer alle spillerne på servern opp med nick, steam id osv. Finn ditt nick, der finner du id. 6625074[/snapback] Ahh, takker Øyvind Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Skriv status i console. Lykke til. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Skriv status i console. Lykke til. 6647591[/snapback] Allerede foreslått, og har gjort det og vet det til siden.. men tnx anyways! Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Skriv status i console. Lykke til. 6647591[/snapback] Allerede foreslått, og har gjort det og vet det til siden.. men tnx anyways! 6647606[/snapback] Sorry leste ikke helt, skumleste. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kommer ikke noe fram til meg Noen andre måter (ps. prøvde i half life 2 deathmatch, har ikke css) Noen tips/hint Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Du må åpne console og skrive 'status'. Skal vel funke i HL2-mods også. Edit: Når du er ingame på en server. Endret 13. mars 2009 av neadii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå