Fredrik Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg ser veldig mange på 17-25 som er særs mer useriøse enn jeg var som 14-åring 6626130[/snapback] Og poenget er? Hva med de 17-åringene som virkelig er modne, hvordan er de i forhold til den 14-årige Simon? Et sted må grensene settes, og en 17-åring mer livserfaring enn det en 13-14-åring har. Det er sikkert flere 14-åringer som er skikket til å stemme ved et kommunevalg, men de aller fleste er ikke det. Når man skal velge ut en moderator er det bedre å gå oppover i alder, og sortere ut de som er uegnet på grunn av erfaring, modenhet og lignende. Lenke til kommentar
sake Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Altså, diskusjonen på itpro handler om at de andre brukerene er skeptisk til at de nye moderatorene er så unge.. Jeg har skrevet flere poster i den tråden om akkurat det samme men synes det er unødvendig av Frank_1 å lage denne tråden.. Du var jo selv aktiv på ITpro forumet i denne saken.. Hvorfor skrive om saken i ett annet forum? Hvis du ikke liker ITpro så ikke post i forumet! Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Altså, diskusjonen på itpro handler om at de andre brukerene er skeptisk til at de nye moderatorene er så unge.. Jeg har skrevet flere poster i den tråden om akkurat det samme men synes det er unødvendig av Frank_1 å lage denne tråden.. Du var jo selv aktiv på ITpro forumet i denne saken.. Hvorfor skrive om saken i ett annet forum? Hvis du ikke liker ITpro så ikke post i forumet! 6626235[/snapback] Jeg er enig med sake her. For øvrig begynner jeg å bli lei den endeløse drittkastinga IT Avisen, ITpro og HW.no brukerne seg i mellom. Derimot synes jeg det er litt betenkelig at det var en moderator fra IT Avisen som opprettet denne forumtråden. Endret 7. august 2006 av azone Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg satt faktisk å ventet på at noen kom til å gjøre dette. Greit, diskusjonen er jo faktisk spennende, men hva er poenget med å starte enda et emne i et annet forum? Sier meg enig med azone og sake, dette er enda et emne som har til hensikt å rakke ned på andre. Det heter for øvrig barnemoderatorer, ikke "barne moderatorer". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg satt faktisk å ventet på at noen kom til å gjøre dette. Greit, diskusjonen er jo faktisk spennende, men hva er poenget med å starte enda et emne i et annet forum? 6626288[/snapback] Det er for å forsikre oss om at nivået på diskusjon.no kommer til å prøve å holde seg så godt som det er nå. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Sier meg enig med azone og sake, dette er enda et emne som har til hensikt å rakke ned på andre. 6626288[/snapback] Heilt einig! Og derfor stenges tråden, har ingen behov for å la tråder som prøver å hetse andre nettsider stå åpne. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg ser veldig mange på 17-25 som er særs mer useriøse enn jeg var som 14-åring 6626130[/snapback] Og poenget er? Hva med de 17-åringene som virkelig er modne, hvordan er de i forhold til den 14-årige Simon? Et sted må grensene settes, og en 17-åring mer livserfaring enn det en 13-14-åring har. Det er sikkert flere 14-åringer som er skikket til å stemme ved et kommunevalg, men de aller fleste er ikke det. Når man skal velge ut en moderator er det bedre å gå oppover i alder, og sortere ut de som er uegnet på grunn av erfaring, modenhet og lignende. 6626186[/snapback] Men forskjellen, Fredrik, ligger i at jeg ikke sier at 17-åringer ikke kan være moderatorer. Jeg var faktisk moderator da, jeg også. Og er det enda. Man bør ta utgangspunkt i en brukers oppførsel, seriøsitet, kunnskap, i det hele tatt, hvordan han eller hun opptrer på et forum. So fuc*ing what, om personen er 14-15 år? Hvilken forskjell gjør det? Morsomt at det er personer på dette forumet som poster meget seriøst, også som 15-åringer. Kjenner en som faktisk argumenterte godt, kom med gode argumenter på alle måter. Han var kompetent, kunne det han pratet om. Og fordi han var 15 fikk han ofte det flotte motargumentet "Han er femten gutter " etter seg. Hvorfor er det så viktig for folk hvor gamle folk er? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det var en 14åring som hadde skrevet der, men han stod som medlem ikke global moderator. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Haha, jeg ble ikke så overasket når jeg så hvem den ene var.... Endret 7. august 2006 av j0nz0r Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 det med stenging av vist litt vanskeleg for ein på bare 29år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg