Gå til innhold

ITpro har ansatt barne moderatorer..

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Den moderator tråden der inne er fornøyelig lesning, spesielt svarene til redaksjonen (admin) deres. Burde nesten ha vært en sticky.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Et stykke ut i tråden sier den ene globale moderatoren "Eks ITpro bruker" som sig, og har nå lagt inn en avatar med samme budskap.. :!: Ser ut som at ITpro har "driti på leggen" gitt.. :yes:

Lenke til kommentar
Et stykke ut i tråden sier den ene globale moderatoren "Eks ITpro bruker" som sig, og har nå lagt inn en avatar med samme budskap..  :!: Ser ut som at ITpro har "driti på leggen" gitt..  :yes:

6624984[/snapback]

Helt seriøst, det er nesten flaut. Jeg er glad for at jeg ikke er medlem der, når man ikke tåler å bli kritisert så er det siste man bør bli en moderator.

Veldig rart at de tør å la så unge bli moderatorer, spesielt hvis de er meget nye på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Men da lurer jeg litt på hvorfor dette er så big deal for oss som faktisk henger her istedenfor ITPro? :p

6625005[/snapback]

Kanskje det kommer en 12 åring her også... :p

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg egentlig? Så lenge de holder seg seriøse nok og klarer oppgavene sine er det vel inget problem? Hvorfor skal Itpro hetses så mye her på forumet? Det er totalt unødvendig og gjør bare at seriøsiteten og kvaliteten på postene her minker veldig.

6625445[/snapback]

Godt sagt.

Lenke til kommentar

Synes ikke man skal kritisere noen på grunn av alderen. Men er kanskje enig at 12 år er litt i minste laget om det er sant. Jeg ble selv maskinvare-moderator på ITpro da jeg var 15. Mange her mener vel sikkert at man er alt for ung da. Jeg prøver i allefall å gjøre jobben så seriøs som mulig. Ja, gjerne gå inn å sjekke alle innleggene om dere er i tvil.

Lenke til kommentar
For all del, en tolvåring kan ha kunnskaper lik en femtenåring, men jeg er ikke sikker på at dette er et tilfelle.

6625751[/snapback]

Jeg har ikke sjekka alle de nye moderatorene. "ITpro" kalles nettstedet, og det ser nesten ut til at det er meninga og appellere til folk som er for unge til å være "pros". Det virker ikke veldig seriøst om en 12-åring skriver tester uten noe form for ytelsestester eller en eneste graf.

Lenke til kommentar

Kunne nok skjedd på Catch-Gamer. 14, altså. Så lenge en person oppfører seg og er kompetent nok til å ta jobben er det ingen hindring at personen bare er 14. Hvorfor skulle det være det? Jeg ser veldig mange på 17-25 som er særs mer useriøse enn jeg var som 14-åring.

Det er mange som begynner med forum som 12-åringer. Og de er nok useriøse i begynnelsen. Men to år kan gjøre underverker. Ser derfor ingen problemer med mod på 14 :)

12 er nok mer på grensen. Men tror neppe en blir mod uten å ha et VISST seriøsitetsnivå. Så hva vet jeg.

Lite poeng i å sitte å spekulere her.

Nei, jeg tror ikke diskusjon.no kunne vurdert å ta inn en moderator som var så ung som 14 år, fordi han/hun åpenbart UMULIG kunne være kompetent i den alderen. Ikke noe poeng i å vurdere personen.

:roll:

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...