magicus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kjøpt en Siemens AX 75, men dritten har ikke norsk installert. Det går greit nok helt til eg skal skrive tekstmeldinger... Går det ann å laste ned norskordbok til denne mobilen? Takker for svar Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ikke en egen norskordbok, men du kan jo få flashet (eller kanskje flashe selv?) norsk software på telefonen. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Ikke en egen norskordbok, men du kan jo få flashet (eller kanskje flashe selv?) norsk software på telefonen. 6624807[/snapback] Hva er flashe og hvordan gjør eg det? Lenke til kommentar
Digilars Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Kjøpt en Siemens AX 75, men dritten har ikke norsk installert. Det går greit nok helt til eg skal skrive tekstmeldinger... Går det ann å laste ned norskordbok til denne mobilen? Takker for svar 6624777[/snapback] Katta i sekken er vel kanskje å gå litt langt. Tror du skal mene noe annet når du har blitt bedre kjent med telefonen. Det flotte med mange Benq Siemens-telefoner er at man kan innstallere firmware selv, enten ved å laste ned riktig fil (norsk) til PC'en og så laste den over på mobilen via en datakabel (kabelen må naturligvis kjøpes). Eller du kan sette opp telefonen med SOA, (service over air) og faktisk oppdatere firmware via mobilnettet. Koster litt pga at det blir noen MB. Man kan også laste ned T9-ordboker på forskjellige språk, så hvis du ikke skal oppdatere firmware, så kan du ihvertfall laste ned norsk ordbok. Mener å huske at jeg lastet ned T9-ordbøker via programmet Download Assistant på telefonen. Husker ikke helt.... Hadde en CX75 en gang i tiden. Uansett, all info finner du her: Service AX75 Lykke til! Endret 6. august 2006 av Digilars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå