Gå til innhold

Hvorfor skriker dere jenter så lett?

Anbefalte innlegg

Men hvorfor skriker jenter lettere på konserter eller nå di ser en kjendis?

Husker eg var på en konsert for en stund siden,eg høyrte hyling ca 90% var sikkert jenter.

Derfor lurer eg på,hvorfor mister dere hode så lett?

Har sett det mange ganger at dere jenter hyler for ca ingenting,men føler dere at det hjelper å skrike?

Feks nå en veps nærmer sg dere så skriker dere. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur faktisk det kan stemme det du sier,tenkte på det selv rett etter eg slengte inn tråden... :p

Men eg synes skriking er et plagsomt fenomen,og det er et idiotisk.Eller alt med måte,skrik viss det er noe alvorligt...Men for guds skyld hold kjeft og la øyrene mine hvile,synes di høyrer nokk bråk fra før. :p :!:

Lenke til kommentar

Hvilken konsert var det du var på da? Idolturne? Det er ikke mange hylende jenter på de konsertene jeg er på.

Men jo, skjønner hva du mener. Som jente har jeg alltid irritert meg over andre jenters hyling når de ser en veps eller ei venninne på fest.

Lenke til kommentar

Grunnen til dette ligger faktisk litt i genene dems og stammer helt tilbake til de dagene forfedrene våres bodde i huler..

På den tiden var mannen det dominerende kjønn, og når mennene kom tilbake fra jakt o.l. ville enhver kvinne ha mannens oppmerksomhet, derfor endte de ofte opp i flokker rundt mennene og prøvde å skrike høyest for å oppmerksomhet..

I can do science, me.

Lenke til kommentar

Så søte dere er!

Når vi snakker om skriking, som i hyling og å lage høye lyder så er nok det ett fjortissfenomen.

Gråting derimot, der er jeg ekspert.

Jeg gråter når jeg er glad og når jeg er lei meg. Jeg gråter når andre blir veldig glade eller veldig lei seg også, og når jeg ser sterke følelsesmessige ting på tv.

Lenke til kommentar

russlebiff: For det første så er det ikke gener som utgjør hovedforskjellen mellom hvor femine/maskuline egenskaper en får det er kjønnshormoner(særlig hvor mye en får under fødselen har mye å si), og ikke minst: kjønnsroller. Det er sett med forventninger på hva som hører til hvilket kjønn. Joda, noe er jo helt naturlig, mens annet er rent syntetisk.

Vi mennesker har en utrolig fleksibel psyke og veldig mange av særtrekkene vår stammer fra kultur.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hva med menn under fotballkamper da? Brøling og banning og skriking.

Slikt er "maskulin" skriking og er ansett som noe annet enn "jenteskriking" og passer dermed til rollene... ;)

Men ja, veldig godt poeng. For EGENTLIG er det vel ca. det samme. :)

Lenke til kommentar

Det passer nok imaget, på samme måte som de aller fleste jenter er "livredd" edderkopper og andre ekle saker.

Det er ikke alle som venner seg av med det med alderen heller. Bare ta dere en tur på byen. Gamle kjerringer hyler de også, men de er så slappe i stemmebånda etter å ha deepthroata gubben i årevis at de bare klarer et hest "juhuuu" i motsetning til ungpikernes skingrende "IIIIIIIIIIII".

Lenke til kommentar
Jeg hverken hyler, skriker eller fekter febrilsk med armene når jeg ser en edderkopp eller en veps surrer rundt hodet mitt..

Kanskje jeg burde ta en sjekk hos legen for å finne ut om jeg er riktig vel bevart..

6626883[/snapback]

hahahahahahahah LOL

Lenke til kommentar
Jeg hverken hyler, skriker eller fekter febrilsk med armene når jeg ser en edderkopp eller en veps surrer rundt hodet mitt..

Kanskje jeg burde ta en sjekk hos legen for å finne ut om jeg er riktig vel bevart..

6626883[/snapback]

hahahahahahahah LOL

6627206[/snapback]

Nicket ditt kunne lett vært dazzmort om man stokker litt om på bokstavene. Som i de små fiskene man av og til får på kroken, som ikke gjør noe nytte for seg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva med menn under fotballkamper da? Brøling og banning og skriking.

6626818[/snapback]

Det er elskbart.

6627403[/snapback]

Enig. Det knytter bånd og bygger broer mellom oss menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...