Turbopus Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 har ATI RADEON 9700. Det er den komponenten som bråker mest i min pc nå, hva kan jeg gjøre for å få den stillere???? VEt ikke hva antall db er oppgitt til jeg, noen som vet det btw? TAkk Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 du må vel bytte vifta da? tror ikke det er lurt å volte ned originalvifta, kortet trenger mye kjøling, så en stor kopperkjøler er nok tingen? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Vannkjøling blir stille det....., da kan du kjøle alt annet i samme slengen å få en superstille pc Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hadde tidligere ett g4 kort som jeg fjernet viften på og så monterte jeg en 90 mm vifte i porten under dette ble lydløst og fungerte fint Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 takk for svar! Har en Shuttle SS51 pc, så vet liksom ikke hvor mye plass jeg har med tanke på ekstra vifte (lite slotter) og vannkjøling...Koster det mye for vannkjøling da? Hvis det er mye, kan jeg da event få en ny vifte/kjøle dings, som ikke tar en slot, men som jeg bare kan sette på kortet, eller noe sånt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå