Zafar Iqbal Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Noen som kan hjelpe. når jeg forsøker og laste ned en fil fra nette får jeg ofte blue screen. Formaterte pcen i håp om at det skulle løste problemet. Men det fungerte ikke. Sier at det er en hardware komponent det er feil på og at jeg bør fjerne alle harware komponenter slik at jeg kan finne den med feil. Jeg finner ikke ut av hva feilen kan ligge i, lurer derfor på om det finnes noen programmer som kan brukes for å finne feil på hardware komponenter. Vet at det finnes et kort som kan settes inn på hovedkortet og at det gir et tall på hvilken komponent feilen ligge på. Men hørt at det finnes program også. Vet ikk eom feilene tatt fra event maneger kan hjelpe men jeg legger dem ved. Faulting application hpqkygrp.exe, version 1.0.0.446, faulting module mfc42.dll, version 6.2.4131.0, fault address 0x000076f2. Windows saved user xxxxxxxxx\xxxxxxxxx registry while an application or service was still using the registry during log off. The memory used by the user's registry has not been freed. The registry will be unloaded when it is no longer in use. This is often caused by services running as a user account, try configuring the services to run in either the LocalService or NetworkService account. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ingen av de meldingene tyder spesiellt på hardware problem. Beste grunnleggende hardware diagnoseprogram er Memtest86. Du finner det her: http://www.memtest.org/ http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Svarer på en PM. Foretrekker å bruke forumet. Memtest86 bruker jo en god del av hovedkortet for å kjøre, man kan ikke teste bare memory uten at selve hovedkortet og CPU også fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå