VippeTass Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei, noen som kan hjelpe meg ? jeg får ikke installert Office xp ! Det kommer en feil melding som sier : Systemansvarlig har angitt systeminnstillinger som forhindrer denne instalasjonen.... men jeg er jo logget inn som administrator og har alle retigheter ? hva skal jeg gjøre ? system.bmp Mvh VippeTass system.bmp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Lagre aldri bilder som BMP. Lagre helst som PNG, eventuelt JPG. Når du har pugget dette, og _husker_ dette til neste gang, så sier feilmeldingen akkurat hvor problemet i kjernen ligger. Jeg velger å ikke gjenta den. Det er satt begrensninger på installasjonen. Har kontoen du installerer med fulle rettigheter? Lenke til kommentar
VippeTass Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ja den har fulle rettigheter ! Det er jo derfor jeg ikke forstår hvorfor det ikke går ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Og dette er en pc utenfor noe domene, uten noen gpoer tilknyttet seg, og uten noen lpoer.. Om du installerer som admin, på et område og fra et område du har full tilgang til, så kan det bare være selve msi filen som er defekt. Fungerer installasjon på annen bruker/pc? Lenke til kommentar
VippeTass Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 utanfor domene ja, gpoer og ipoer veit jeg ikke hva er... Så det kan jeg ikke svare.. ja den fungerer på andre maskiner. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå