Dulorn Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Greetings to thee! Får noen år tilbake (les: 1993) spilte jeg et av de mest engasjerende og involverende spill jeg noengang har vært borte i. Spillet het "Ultima Underworld II" og var et første-persons rollespill produsert av Looking Glass Productions (hvis jeg ikke husker helt feil). Jeg ble aldri helt ferdig med dette spillet, og kom aldri så langt at jeg fikk rundet det. Husker ikke helt årsaken til stagnasjonen, men etter en stund stoppet det hele opp. Nå i den senere tid har jeg blitt nesten besatt på tanken om å få fatt i dette spillet igjen, noe som imidlertid skal vise seg å være nesten håpløst. Selv om dette spillet regnes for å være en klassiker, ser det ikke ut til at noen selger det lenger (kanskje ikke så rart, det er jo tross alt 10 år gammelt). Er det noen som vet om det er mulig å få tak i dette noe sted? Evt. om noen har en originalversjon liggende som de kunne tenke seg å selge for en rimelig penge? - Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå