Vegar Beider Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Var på en aldri så liten fisketur i Oslofjorden forleden, mitt nye Nikon D50 var med, og dette var bildet jeg ble mest fornøyd med. Evt. kommentarer/forslag til forbedringer mottas med takk Nikon D50, Sigma 17-70mm, 1/160s, F/6,3 Endret 6. august 2006 av larsjh Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 at istede for å holde fisken med knyttet hånd, burde fisken ligge og hvile i enten begge eller en hånd, hvis du ikke hadde noen hender tilgjengelig burde du sett på timer på kameraet og prøvd deg frem Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg ser fordelene rent komposisjonsmessig i det, ja, og hadde vel også gjort det på den måten hadde jeg hatt muligheten. Men denne fisken var på dette tidspunkt alive and kicking, som de sier, og ettersom vi ikke hadde planer om å spise fisken, skulle den altså ut igjen rimelig snart. Så tviler på at den hadde godtatt mine sterke anmodninger om å hvile og "strike a pose". Og dette er faktisk ikke min hånd, det var båtens kaptein som fjernet kroken av fangsten. Men takk for forslaget, skal jobbe mer med komposisjon framover:) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg synest komposisjonen er helt grei her. Tett utsnitt fungerer. Flott fokus og valg av blender og ikke minst meget behagelig belysning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå