[-GoMp-] Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei, lurer på hva som er forskjellen på disse to settene med "Corsair TWIN2X 6400PRO DDR2 2048MB CL4, Kit w/two 1GB Dimm's, E.P.P Technology". Er forskjellen rett og slett bare at det dyreste settet kommer med LED-lys? Eller er det noe annet som skiller dem - f.eks kjøling? http://www.komplett.no/k/kcp.asp?sku=322761&sku=321028 Hvilket sett anbefales? (Vet forresten noen om det kommer et 2x2GB sett av disse i nærmeste fremtid?) Takker for svar. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Håper på at noen vet hva som er forskjellen på disse to, og kan fortelle meg om det har noen praktisk betydning... Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kun LED som er forskjell ja. Jeg ville gått for billigste (og kommer til å gjøre det selv når jeg skal kjøpe ram til Conroe). Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ok, takk! Spenningen stod ikke oppgitt på den uten LED, men da kjøper jeg nok den billigste=) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Såvidt jeg har forstått er det at RAM'en kommer med forhånds-konfigurerte overklokkingsprofiler installert. Så hvis jeg da kjøper meg Nforce5, denne typen ram +++, så kan et program overklokke hele systemet for deg (5%, 10% ...--> max stabilt). Da slipper jeg å fikle meg volt og timing osv selv (noe jeg ikke kan en døyt om ). Man kan lage og lagre egne profiler også. Så det har jeg lyst på. Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vel og merke kun nForce 590 SLI at EPP vil virke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå