madbertha Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 La meg forklare litt. Vi har internasjonal uke på skola, og vi har tenkt å lage en liten film om menneskerettigheter. Det jeg hadde tenkt var at vi skulle ta to forskjellige filmklipp, og putte dem i samme bilde. Altså at filmen blir todelt, og at i vær av bildene skal det være en forskjellig film. Så til spørsmålet. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette i Premiere/Pinnacle Studio 7 ? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg klarte å finne det ut med en turtorial fra adobe.com http://studio.adobe.com/learn/tips/presplit/main.html Kan være at dere må registrere dere, men det er gratis. Men da utnytter jeg denne threaden til å spørre om noe annet Noen som har en slik analog klokke som kan brukes over en film. Altså en klokke som illustrerer hvor lenge han gjør ditt og datt f.eks. Kan gi et eksempel på hvordan jeg hadde tenkt dette. En mann står og jobber. Han begynner kl. 08.00 så fader det fram en klokke på filmen. Den klokka snurrer fort helt til kl. 21.30 eller noe slikt. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det ? Eventuelt lage en gif fil med en klokke for å så legge bildet over filmen. Anyone ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå