Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hei. I fredagens VG leste kanskje noen av dere en sak om "kunst-rektoren" som kjøpte kunst for 355 000kr uten å i det hele tatt ha snakket med elevene på Oppegård VGS. Det var jeg som tipset VG om dette gjennom tusentipset og fikk saken som en dobbeltside i VG + intervju med meg selv. Jeg har ikke hørt noe fra VG siden og på siden står det svart på hvitt: "Alle tips som brukes honoreres og alle mottar flax-lodd" eller noe. Hva synes dere det er rimelig å "gå for" etter å ha tipset + gitt MASSE info om en slik sak som ble til en dobbeltside i vg, stort oppslag i ØB og at saken ble omtalt på radioen (p4 sa noen det var, not sure). Endret 6. august 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det var en tråd om akkurat det samme for en stund siden her på forumet. Se om du finner den! Der tror jeg trådstarter ble anbefalt å ta kontakt med et eller annet forbund av noe slag. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Finner den ikke, brukt søkefunksjonen som en villmann i 5 min nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t515585.html Det er vel den tråden du leter etter. Jeg brukte google. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå