sinnaelgen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Delphi programet mit nekter å instalere absolut database . det er en eller fler filer som det ikke finner. jeg lasted ned den vesjon som var gratis, uten kildekode og bergnet for en enkelt pc. dbrtl70.bpl er filen som ikke finnes. hvor ligger den og hvor skal den ligge etter instalsjonen. vil det hjelpe å instaler delphi på nytt ? versjonen som jeg bruker er : delphi 7 pe Lenke til kommentar
jonnyh Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Delphi programet mit nekter å instalere absolut database . det er en eller fler filer som det ikke finner. jeg lasted ned den vesjon som var gratis, uten kildekode og bergnet for en enkelt pc. dbrtl70.bpl er filen som ikke finnes. hvor ligger den og hvor skal den ligge etter instalsjonen. vil det hjelpe å instaler delphi på nytt ? versjonen som jeg bruker er : delphi 7 pe 6624093[/snapback] Vet ikke hva "absolut database" er men, PE utgavene av Delphi har ikke noe TDataset støtte eller noen av de andre database-komponentene som de andre versjonene av Delphi har. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Som det står nederst på siden: Trial and Personal editions of Delphi are not supported. Ser ut til at du får lete etter en annen database, eller en annen måte å lagre det du skal lagre på. (Grunnen til at de ikke støttes er som johnnyh sa.) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) her er i hvertfal ideen link. hvirkelig synd hvis jeg må bruke flere tusen kroner bare for å få til å lege meg et databae program. kommer antagel opp i et 2 sifret tusen kr beløp. jeg hver på jakt etter en gratis database som jeg kunne bruke sammen med dlphi versjon 7 pe. her fikk jeg vite om absolut database : link Endret 7. august 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå