Andyax Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har alt av innsekter i huset. Dere aner ikke. Vi har edderkopper så store som tarantellar (de er like store, men mye tynnere. Nei, ikke Langbein dette). Vi hadde 400 veps i huset for noen dager siden. Vi fant ikke bolet, så vi klinte dem alle utover vinduene og møblene med fluesmekkeren. Det ble søren meg mange døde veps liggende i huset. Den ene vepsen greide å fly inn i spinndelvevet til en av de store edderkoppene jeg nevnte over. Da kom edderkoppen og begynte å sloss mot vepsen. Helt sykt. Men vepsen kom seg løs. Vi har svære møll flyvene rundt, store "mygg" som noen har skrevet om tidligere i dette emnet. Vi har skrukketroll rundt omkring. Vi har fluer av alle sorter + + + Når jeg legger meg må jeg sjekke bak gardinene, under madrassen, bak puta o.s.v før jeg legger meg En gang våknet jeg nemlig med en gigaedderkopp rett bak huet mitt, og det var helt forferdelig. Dere er heldige som ikke bor i samme hus som meg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Smekk ut noen bilder av de store edderkoppene da vel Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Skal se om jeg får tatt noen. Jeg må bare huske å legge en fyrstikkeske ved siden av slik at dere ser hvor store de er Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva heter de edderkopplignende skapningene med en bitteliten prikk til kropp og lange, tynne ben? 6624085[/snapback] Vevkjærring. 6624190[/snapback] ... Men de lager jo ikke noe vev. 6624228[/snapback] Fortell det til de digre krapylene som bor i mitt nåværende krypinn! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Smekk ut noen bilder av de store edderkoppene da vel 6626417[/snapback] Ja, syns du skal legge ut noen bildet av de schværingene! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Tar sjangsen på å bumpe denne, jeg! Kanskje det er noen flere som har noe å dele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå