Gå til innhold

Den grønne insektstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg var i den dominikanske republikk for 4 år siden var det fullt av 5cm lange vepselignende insekter i sandhaugene utenfor hotellet. De var helt grønne, bråkte som et middels propellfly, og folka på hotellet advarte oss mot å gå nærmt dem.

Hva faken var det slags insekter, tror dere?

Lenke til kommentar
Det er så jævlig med flyvende stankelbein nå at jeg blir gal! Stygge som juling er de og.

6623999[/snapback]

Stankelbein og møll... Fikk så utrolig mange inn på rommet bare jeg åpna vindet bittelitt, noe som resulterte i at jeg til slutt gikk til anskaffelse av insektnetting ^^

Lenke til kommentar

Hender ofte at jeg sitter her en sen kveld, med bare CRT-skjermen som lys. Så plutselig, så svermer det en GIGAstankelbein over skjermen og jeg hyler utover så det holder.

Hver eneste gang.

Nesten umulig å åpne vinduet uten å fylle rommet med insekter av alle arter.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Har forresten lagt merke til noen nye insekter jeg aldri har sett før.. Bor ved en innsjø, så kanskje det har no med saken å gjøre. De har vinger, ser litt ut som sånne flyvende stankelbein, og alt de gjør er å fly opp, dale ned for så å repetere.. De gjør det alltid i svermer.

Lenke til kommentar
Hender ofte at jeg sitter her en sen kveld, med bare CRT-skjermen som lys. Så plutselig, så svermer det en GIGAstankelbein over skjermen og jeg hyler utover så det holder.

Hver eneste gang.

Nesten umulig å åpne vinduet uten å fylle rommet med insekter av alle arter.

6624495[/snapback]

Hoho, du aner ikke hvor mangen ganger jeg har hoppa opp fra stolen på grunn av en stakkars liten møll. :p

Lenke til kommentar

Faen, satt her og leste denne tråden, og etter to-tre innlegg ble jeg nesten litt redd. Når jeg nærmet meg slutten, slappet jeg litt mer av, men da, helt plutselig, fløy det et eller annet grønt rett i øyet mitt. Jeg tok tak i det og prøvde å kaste det vekk, men det satt seg fast og landet på låret mitt.

Hater å skvette sånn.

Dårlig bilde, forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...