F.torres Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) hei... jeg ska kjøpe ny pc.... jeg har 12400 ska handle på komplett er samme om jeg kjøper intel eller amd ska bruke den til gaming.. ska være med os... litt krav... ska ha minst 2 gb ram.. er det amd ska jeg ha am2 ska de være intel.så ska jeg ha conroe(er mest sannsynlig) hk... trenger ikke mulig heten til og oppgradere til sli... gpu.. 7900gt eller x1900xt (xtx). pc skal ikke overklokkes har kommet med et forslag her.. oppsettet Endret 6. august 2006 av stisse2k Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 ingen som hvet hva jeg burte kjøpe?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hallo! Du bumper etter 30 minutter. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Du kan vel kikke litt selv? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 sånn nå har jeg kommet med et oppsett. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 sånn nå ska den være lesbar får alle.. trur jeg.. elelr så får jeg vel bare sende link til vært enkelt produkt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå