Running_Target Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Hvis dere er avhengig å være med mamma eller pappa ila de 5 dagene så vær hjemme, eller kjøp 3 dagers billett! Å høre om det går bra funker på mobilen også. gi penger funker fett over nettbank! Eller fiks penger før dere drar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg fikk nå svar på min hendveldelse til Tor Henning fra Espen Thomassen (battlefield.no community manager) Hei Knut Erik! Takk for din henvendelse. Når det gjelder dagspass til HWLAN 06, så kjøpes disse i døra. Dette er ikke noe du trenger kjøpe på forhånd. Derfor finner du det ikke på Partyticket.net. Håper dette besvarte det du lurte på. Hvis ikke ta kontakt med meg igjen. mvh Espen Thomassen Da var i hvertfall mitt opprinnelige spørsmål besvart/problemstilling løst. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det var godt å høre. I morgen begynner rigginga for fullt på Fornebu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg