Gå til innhold

Spilling av wow: Argument som taler FOR meg.

Anbefalte innlegg

Vet du ville ha argumenter for spilling. Men jeg kommer dessverre ikke på noen.

Derimot har jeg et veldig fint bilde jeg kunne tenke meg å dele med dere  :)

6623849[/snapback]

Herregud.. Kvifor Gidde du sitte å poste slekt i eit wow forum! :hrm:

Edit: La folk gjøre som dei vil! Ikkje kom her på eit Gamer forum og stigmatiser gamere som nerder ( I negativ form) ! Da kan dere dra til eit annet forum.. Dette gjelder ikkje bare deg Bjørn(qbab) Men alle som faktisk gidder å sitte å slenge dritt til folk som spelar wow eller andre spel!

Endret av norseson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du ville ha argumenter for spilling. Men jeg kommer dessverre ikke på noen.

Derimot har jeg et veldig fint bilde jeg kunne tenke meg å dele med dere  :)

6623849[/snapback]

Herregud.. Kvifor Gidde du sitte å poste slekt i eit wow forum! :hrm:

Edit: La folk gjøre som dei vil! Ikkje kom her på eit Gamer forum og stigmatiser gamere som nerder ( I negativ form) ! Da kan dere dra til eit annet forum.. Dette gjelder ikkje bare deg Bjørn(qbab) Men alle som faktisk gidder å sitte å slenge dritt til folk som spelar wow eller andre spel!

6811040[/snapback]

Vel, sålenge det finnes noen som leker bort mesteparten av livet sitt vil det være de som kritiserer det. Blant de som kritiserer vil det nok alltid også være noen som liker å diskutere forskjellige ting på internett dersom ingen av vennene brenner for å diskutere temaet. Når noen er helt på jordet med noe er det ikke til å unngå at samfunnet vil reagere negativt på det, for eksempel er det mange narko-misbrukere som gjerne bare vil være i fred og som blir irritert over all negativ omtale i media om narkotika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...