CurSe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 I den siste tiden har jeg blitt hodestups forelsket i diverse filmeffekter man kan kjøpe på filmting.no og andre steder. Da LOTR-bølgen herjet på sitt verste kjøpte jeg en Uruk Hai-byste og det er i grunn den eneste tingen jeg har fram til nå. Begynner å gå litt lei av den så skal nok selge den rimelig snart. Bilde: Har dere noen kule ting og vise fram? For øyeblikket så krangler jeg med meg selv om jeg vil blåse bort 300-350$ på denne nydelige saken: Må være noe av det kuleste jeg har sett på lenge, men det burde den også være til den prisen. Har jo en god del timer med overtid forrige måned, kanskje man... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 jeg syns de replicaene de har av diverse star wars våpen på outland er dritfete.. koster rundt 7000 da :O Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har kun "Phantasm Sphere DVD-boksen" som fungerer som en slagsfilmeffekt. Den burde selvsagt vært laget i metall, men til 180,- (+ hele filmserien) så kunne jeg ikke si nei. Har en liten Leprechaun som står i hylla sammen med Leprechaun-filmene mine. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har forresten en Jurassic Park pins :!: Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Mine effekter: CurSe: Det Terminator Endoskeleton hodet er forresten er våt drøm. Koster 1800 kroner for 1:2 skala på Filmting. 1:1 koster mye mer. Se hvor vakkert det er! Hva med denne? Endret 7. august 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Westen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hva med denne? 6630195[/snapback] Noen som vet hvor de selger kopier i full størrelse av Terminatoren på bildet? Skulle gjerne hatt en til kinoen Endret 7. august 2006 av Westen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva med denne? 6630195[/snapback] Noen som vet hvor de selger kopier i full størrelse av Terminatoren på bildet? Skulle gjerne hatt en til kinoen 6630301[/snapback] Hadde vært så uendlig kult. Du kan prisen HER. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vedder på Njål har en slik en allerede. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Siden jeg alt tenker på å kjøpe meg et eksemplar av T2 Endoskull så tror jeg nok at jeg går for 1:1, skal det være så skal det være Kjedelige er at jeg ikke finner den i Norge, kun i utlandet og med frakten+toll kommer det fort på 3500kr Edit: Er jeg riv ruske gal som i det hele tatt tenker på å blåse bort så mye penger på et...hode? Endret 7. august 2006 av CurSe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er jeg riv ruske gal som i det hele tatt tenker på å blåse bort så mye penger på et...hode? 6631088[/snapback] Egentlig, ja. Men når du tenker på at folk bruker mye mer på "kunst" er det vel greit. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fox Studios original Dana Scully ID Badge from TV show Brass Aztec Fertility Idol Golden Figurine Movie Prop Bateman BUSINESS CARD SET American Psycho VHS DVD X-FILES - FOX MULDER - FBI ID CARD - David Duchovny Dirty Harry - Harry Calahan SFPD Police Warrant Card Disney Pirates of the Caribbean Davy Jones Key Replica PIRATES OF THE CARIBBEAN PROP REPLICA GOLD COIN DEPP ! OFFICIAL LORD OF THE RINGS ELVEN BROOCH The Big Lebowski Movie Prop Time Mirror & Free Extras! V FOR VENDETTA DAGGER PROP REPLICA Lord of the Rings THE ONE RING w/Chain & Light-Up Base The Maltese Falcon Det er de tingene jeg skal kjøpe meg for sommerjobbpengene i første omgang. Kanskje noen som veit om nettbutikker jeg kan kjøpe det, i stedet for å by på e-bay? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nei, men er noe jeg skulle ønske jeg hadde. Noen som vet hvor slike solbriller selges? Røde John Lennon-briller Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har lyst på en Chucky dokke: Noen som vet om en plass man kan bestille? Vet om Sideshow, men om noen vet om flere er det hyggelig. Liker å sondere terrenget før jeg eventuelt kjøper. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har en slik en, hvis det teller. Henger over filmsamlingen Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er selv intresert i 1:1 Terminator hodet, men "lønner" det seg for oss å bestille fra utlandet? Finnes det noen andre som filmting.no & cinemareplicas.com som selger slike i skandinavia? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Antar at det lønner seg minimalt å kjøpe fra utlandet ettersom frakten på gjenstanden kommer på 100$ og tollen skal ha sine 25% av samlet verdi, men jeg ser ingen annen utvei. Har kun snublet over filmting.no og utvalget er litt skralt der for øyeblikket. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jeg kommer nok snart til å bestille meg en Gizmo fra filmting. Om ikke annet så har jeg da Gollum og Minas Tirith fra collectors edition boksene av Two Towers og ROTK stående, burde hatt tak i ringen som følger med FOTR også. *siklepå* Endret 9. august 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Siden jeg alt tenker på å kjøpe meg et eksemplar av T2 Endoskull så tror jeg nok at jeg går for 1:1, skal det være så skal det være Kjedelige er at jeg ikke finner den i Norge, kun i utlandet og med frakten+toll kommer det fort på 3500kr Edit: Er jeg riv ruske gal som i det hele tatt tenker på å blåse bort så mye penger på et...hode? 6631088[/snapback] Nei du er ikke gal, tenk på de som bruker 5k på en bukse. Det er mye verre det. Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Har en slik en, hvis det teller. Henger over filmsamlingen 6637131[/snapback] Hvor fikk du den fra, og hva kostet den? Endret 9. august 2006 av Russlebiffen Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Siden jeg alt tenker på å kjøpe meg et eksemplar av T2 Endoskull så tror jeg nok at jeg går for 1:1, skal det være så skal det være Kjedelige er at jeg ikke finner den i Norge, kun i utlandet og med frakten+toll kommer det fort på 3500kr Edit: Er jeg riv ruske gal som i det hele tatt tenker på å blåse bort så mye penger på et...hode? 6631088[/snapback] Pfft, ikke tenk på det. Irriterer meg over folk som hele tiden skal komme med kommentarer som "OMG 5000kr for et HODE? Når får du bruk for det? kan du ikke skjære det ut i papp isteden?!?" Folk prioriterer forskjellig, bruk pengene akkurat som du vil. Hadde jeg vært Terminator fan hadde jeg ikke sett bort ifra det selv, det er jo et veldig tøft hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå