Gå til innhold

Problemer med Internett eksplorer

Anbefalte innlegg

Det skjer ingenting når jeg trykker på nye eposter på msn.

Internett eksplorer vil ikke åpne vindu.

Der i mot åpner den eposten på msn hvis jeg har en annen internett eksplorer åpen fra før.

Noen ideer hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du? Kan du være så snill og forklare uten forkortelser og litt bedre forklart?

(Internet Explorer:P)

6626079[/snapback]

Jeg kan prøve ihvertfall :)

Når jeg skal trykke på internett-linker som for eksempel man får på mail, skjer det ingenting. Eksplorer vil ikke åpne linken.

Derimot hvis jeg allerede har en nett-side oppe i eksplorer, da virker linken.

Noe jeg kan gjøre for å fikse dette?

Lenke til kommentar

Hei. For første og siste gang. Nettleseren heter såvidt jeg husker Internet Explorer. Det er et Engelsk, og betyr på Norsk Internett Utforsker (Så vet du det også)

Eksplorer vet jeg ikke hva er for noe :p. Har du faktisk sett noen plass der seriøse folk skriver Internett Eksplorer istede for Internet Explorer? Tro`kke det du.

Nå til saken: Det spørs alt etter hvilken nettleser du har som standard, om du faktisk har Internet EXPLORER som standard, og om Internet EXPLORER er standard i mailprogrammet ditt/MSN. Selv har jeg det sånn at hvis jeg får linker på Mail, så åpnes alle linkene i Opera. Det er fordi det er standard leseren min, mailen åpnes også i Opera, hvis jeg trykker på innboksen i chatteprogrammet.

Nå vet jeg ikke hvilken MSN Client du bruker om du bruker MSN Messenger eller WLM, men jeg synes personlig at MSN Messenger og WLM er dårlige på det med linker. Du får ikke velge nettleser f. eks når du skal åpne linkene du får, det synes jeg er litt dumt.

Nå bruker jeg da heldigvis ikke MSN eller WLM heller da, så jeg slipper det tullet der.

Lenke til kommentar

Explorer da :)

Men det har ingenting med hvilken nettleser som er standard, jeg bruker Opera som standard, men det er ingenting som åpner seg i den heller.

Problemet oppstå når jeg prøvde en beta-versjon av INTERNET EXPLORER, og da jeg ikke var fornøyd med den, og jeg avinstallerte dritten, da ville ikke noe åpnes, så sant jeg ikke har en åpen explorer side fra før!

Kjedelig JA! Men kan noen fortelle meg HVORDAN jeg fikser dette?

Eller må jeg ta den kjedelige veien å installere windows på nytt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...