Januar333 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hei, jeg driver av å prøver og modifisere bilen min etter å ha lest guider ifra nettet. Men finner ikke ut av lasso tool da når jeg ikke klarer å dra den rundt hele bilen i ett klikk og hvis jeg slipper den lager den "runden" selv. se bilde så skjønner du muligens problemet mitt. Endret 6. august 2006 av freddy85 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Når du kjem til kanten av vindauget, hald inne mellomromstasten (space). Då vert hand tool aktivert, og du kan dra biletet slik at ein annan del vert synleg. Slepp mellomromstasten, og du kjem attende til lasso tool. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Når du kjem til kanten av vindauget, hald inne mellomromstasten (space). Då vert hand tool aktivert, og du kan dra biletet slik at ein annan del vert synleg. Slepp mellomromstasten, og du kjem attende til lasso tool. 6623584[/snapback] Takk for info men fant ut at det hvar noe som het polygonal lasso tool. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kan være at både "magnetic lasso tool" og macig wand tool er bedre alternativer dersom du skal merke bilden eller deler av bilen......... Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Du kan også bruke pen tools (p), sett opacity på 0% Etter du har kommet helt rund, høyreklikk på det markerte feltet og make selection Synes selv dette verktøyet er lettere og jobbe med, men prøv, vurder selv. Du kan lese litt om pen tools her! (lykke til ) Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Pen Tool er vanskelig! Jeg brukte Photoshop i tre år på skolen og hjemme uten å kunne manøvrere med det. Men, så fikk jeg meg jobb, og da måtte jeg lære meg det, heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå