la7tma Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) jeg trenger litt hjelp fra en av dere som kan programere i java. jeg har et bilde som jeg tror det er gjemt informasjon i bit nivå på bildefilen. siden jeg ikke kan noe java trenger jeg hjelp til dette lille problemet. så er det noen som kan hjelpe bilde finnes på denne siden kaisa siden jeg driver på med fotografering er det mange venner av meg som har spurt meg om hjelp men jeg kommer ingen vei selv.har prøvd mye rart selv men ikke å lete etter den minste biten med et java program. Endret 6. august 2006 av la7tma Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 er det virkeli ingjen som kan hjelpe meg med å lage et javaprogram som finner den minste bit reka i et png bilde. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 vel, nå er ikke jeg ekstremt god på java, men altså.. hva er det egentlig du er ute etter? informasjon på bitnivå? hva slags informasjon? prøvd å åpne det i en sånn hexeditor eller hva det nå heter? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 det jeg trenger er et java program som letter etter den minste bit rekka. det jeg er på jakt etter er en tall rekke alla dette N63.27.578 E 10.45.345 viss du følger linken som ligger i første innlegg ser du bilde som er på nettet pluss at du kan lese hintene. jeg har selv prøvd hex. pluss mye annet. jobber selv bare med bilder så det er prøvd mye for å få ut informasjonen på det nivået. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...70-5c3b31c00221 Lenke til kommentar
Svish Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 og med de tallene skal du? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) jeg driver med geocaching, gå til starte eller ceocaching så du hva det går ut på. meget morsomt. Endret 11. august 2006 av la7tma Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er vel heller uvanlig at et kamera er utstyrt med GPS? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 hvem har sakt at kamera er utstyrt med gps. da har informasjonen ligget i exif datan og ikke bit niva. trykk på linken i mitt første innlegg å les hva dette går ut på. men det finnes kamera med gps støtte,han som har laget oppgaven er velig flink til å lage pussle oppgave. Lenke til kommentar
codo Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvorfor tar du ikke bildet og lagrer det som RAW? Hvis du har forsøkt det, bør du ta en titt på JAI (Java Advanced Imaging) og jai-imageio... Hvis du kan programmere Java da. Hvis ikke, kan jeg muligens koke opp noe til deg. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 oppgaven er løst. fant det jeg lette etter med photoshop men jeg vet at den kan løses med java takk for at du svarte, men oppgaven er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå