razh0r Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har egentlig alltid likt Neppe sin veldig godt! Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har egentlig alltid likt Neppe sin veldig godt! 6625183[/snapback] tenkte akkurat på det samme. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 syns folk har sagt at jeg har tøff avatar jeg. LIES! ALL THE LIES :b Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dette liknet rett og slett på en liste over de mest aktive i OT-baren, men det var vel ikke mye annet å forvente. Selv synes jeg ATWindsor sin avatar er kul Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Fælt så debattvillige folk var her da Med bakgrunn i alle nominasjonene kjører vi semifinaler. Dermed er dette en nominasjonstråd. Vi gir det en dag eller to til slik at vi får en del flere bidrag. Deretter starter semifinalene. Skal vi si at de 6 beste fra hver semifinale går til finalen? Hva eldre avatarer etc. angår foreslår jeg at alle kan være med. Men de som mener gamle avaterer burde brenne i helvete får bare la vær å stemme på disse. Så hvis B-Real vinner igjen er det ikke værre enn å kalle andre plass en god plassering også. Forresten er det 10% advarselfjerning for alle som stemmer på meg... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Forresten er det 10% advarselfjerning for alle som stemmer på meg... 6625865[/snapback] Men man kan jo stemme på seg selv! Dilemma Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Forresten er det 10% advarselfjerning for alle som stemmer på meg... 6625865[/snapback] Får jeg kvittering? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Morsomt Skal se etter tøffe avatarer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ender alltid opp med at folk stemmer på brukere, ikke avatarer. 6624799[/snapback] Jeg kommer til å stemme på band(-logoer). Litt usikker på om min stemme går til Old Mans Child eller Opeth, men tror det blir sistnevnte. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Da har jeg bestemt meg, valget falt på Stakan Eneste er at kvaliteten på avateren ikke er helt topp. Endret 7. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Den du viser fram der bryter med retningslinjene... Men jeg ser den stakan faktisk bruker er gyldig så la gå. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Den du viser fram der bryter med retningslinjene... Men jeg ser den stakan faktisk bruker er gyldig så la gå. 6626184[/snapback] Hva er galt med den jeg viser fram? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Nei, den er for stor den og (123*112 pixlar), men den vert tydelegvis skalert ned automatisk i "avatarvisninga". Edit: Det var til Kennethdammyr. EirikFN: Maks oppløysning på avatarar er 80*80. Endret 7. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 ingen som liker min da?? hehe mange som er bra her ja, klarer nå ikke helt bestemme meg her Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) ingen som liker min da?? hehe mange som er bra her ja, klarer nå ikke helt bestemme meg her 6626228[/snapback] min er jo fin! edit:leif Endret 7. august 2006 av stolmann Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hva?! Er ikke ErikFN sin nominert? Vel, herved nominerer jeg den. Kevin Spacey er en mann å hylle. Min post med teksten "hva med min?" forsvant for øvrig (denne nomineringen er ikke en unnskyldning for å klage på det). Faktisk godt mulig jeg glemte submit. Men jeg synes nå egentlig at min også er ganske pen. Endret 7. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg vil bare som en utenforstående for OT-baren skyte inn at jeg ler meg ihjel av denne nomineringen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Atter en anledning for SO5-gjengen til å stryke hverandre på ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå