Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar: Sommeren 2006!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Strategy-player: Hva er det med deg og lange innlegg? Du skriver ALT for lange innlegg :p Orker aldri å lese alt du skriver.

6624673[/snapback]

Var det langt? Middels langt kanskje, men ikke langt. Hvis dere ikke leser så "lange" innlegg, må da jeg kaste bort vannvittig mye tid på å lese og å skrive "lange" poster... Dessuten er jeg ikke så glad i å utrykke meg med så få ord, det blir så upersonlig og som å følge en flokk med sau hele tiden.

@ Dotten: Ja, der var du slem :hrm: . Menne, du hadde et poeng :wee: Men samtidig så gjør jo fotballspillere også alt for å forbedre seg, og avataren til B|Real har jo ikke forandret seg en døyt. Og; i tillegg så kan du jo se allerede nå at B|Real er en som kommer til å bli en hard nøtt å knekke er jo allerede 5-6 som har nominert han.

Forresten holder jeg på å oppdatere denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6623341 med hvem som har blitt nominert akkurat nå, så følg med, regner med at Kennethdammyr vil ta den med i førstepost så snart jeg har tatt igjen nomineringen. (noe som ikke blir altfor vanskelig siden mange er nominert flere ganger...)

Prøv å les dette da... er noen linjer kortere, og er vel ikke så veldig langt for de modige sjeler...

Lenke til kommentar
Hva er den avataren? Jeg ser kun to stridsvogner, noe jeg ikke ser?

6624741[/snapback]

En modig kina-mann har stilt seg foran stridsvognene.

6624765[/snapback]

Lurer på om dette er under innføringen av kommunismen i kina, og mannen er en kapitalist som viser hva han står for? Kan det stemme?

Lenke til kommentar

@ Dotten: Ja, der var du slem  :hrm: . Menne, du hadde et poeng :wee: Men samtidig så gjør jo fotballspillere også alt for å forbedre seg, og avataren til B|Real har jo ikke forandret seg en døyt. Og; i tillegg så kan du jo se allerede nå at B|Real er en som kommer til å bli en hard nøtt å knekke er jo allerede 5-6 som har nominert han.

6624785[/snapback]

Ja det kan godt være. Kanskje han rett og slett bare har den beste avataren ;)

Ellers angående Steffyboy's avatar;

The tankman

Lenke til kommentar
Ender alltid opp med at folk stemmer på brukere, ikke avatarer.

6624799[/snapback]

Amen. :shrug:

6624888[/snapback]

at/hvis folk gjør dette, så må jeg si det er latterlig. Jeg selv som stemte på B|Real sin avatar gjorde fordi jeg synes den ser bra ut. Å nominere avatarer etter hvem som bruker den er noe som lett bør unngås, men jeg anntar at folk gjør det uannsett.

Lenke til kommentar
Ender alltid opp med at folk stemmer på brukere, ikke avatarer.

6624799[/snapback]

Amen. :shrug:

6624888[/snapback]

Tviler på det. Hadde det vært sånn ville vel alle stemt på meg? :roll:

Neida, tror det har seg sånn at folk stemmer på de de har kjent lengst elns. Men må bare takke h3nrik for å nominere meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...