Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar: Sommeren 2006!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryr meg nå lite om hvem sin avatar det er, med unntak av om det er en jeg føler passer vedkommende bak. Det er mange aspekter rundt en avatar. Ta Simen1's f.eks. TV2 logo formet som en S, enkelt men genialt. Passer avataren med brukeren så gjør det avataren bedre. Det kan være en rævva avatar i utganspunktet, men kombinert med en bruker blir den genial. Å se på en avatar kun utifra bildet som er der er for min egen del feil i flere tilfeller. Men i andre er det enkle bildet så bra at man bare må legge merke til det. Kort og godt, det finnes forskjellige aspekter og hver og en får avgjøre hvilken faktorer som er avgjørende.

 

Jeg tviler på at fredrikrb får så mange stemmer fordi folk liker han (alvorlig talt, han har 39 stemmer, det finnes ikke så mange brukere som liker han :p )

 

Men jeg bryr meg lite om det er en bruker jeg kjenner eller ikke. Enkelte avaterer er bare så stilig selv om jeg ikke aner hvem brukeren er. Tror (og håper) det er litt overvurdert den "stem på hvem du liker" påstanden. Tror det er mange som ikke stemmer slikt, er jo bare til å se i denne tråden hvor folk ytrer dette.

 

Personlig stemmer jeg ikke utifra om jeg liker brukeren. Og jeg er ikke alene.

Lenke til kommentar
Det kan være en rævva avatar i utganspunktet, men kombinert med en bruker blir den genial.

6651308[/snapback]

 

Nå forstår jeg ingenting, er det ikke du som leder semifinale 2?

6651804[/snapback]

 

Jepp. Jeg må ha en utrolig bra avatar, hva annet det kan være aner jeg ikke. Kanskje alle regelbryterne tror jeg vil senke advarselsnivåene deres i gledesrus :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...