Griffin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei... Noen som vet om det er mulig å overføre film fra VHS til DVD. Altså, jeg regner med at det er mulig å gjøre ved hjelp av en VHS-spiller og en DVD-opptaker, men jeg har ingen av disse tilgjengelig. Skulle gjerne hatt et konsertopptak som jeg kun har på VHS over til en DVD slik at jeg kan få sett den ved senere anledninger også... Tenker da på om det er noen firma eller noen som kan gjøre dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Søk i forumet. Er hundre tråder om akkurat dette. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Problemet med søking er at ein ikkje kan søke på ord med tre teikn eller mindre, so å søke etter VHS (sjølv med jokerteikn) gjev ingen treff. Ein kan sjølvsagt søke etter digitalisere, smalfilm (foreslått i ein annan tråd om same "problem", berre med 8mm film) eller liknande, men det er ikkje so logisk. Etter litt leiting fann eg at Moving Images i Rakkestad skal vere veldig gode på dette. Finst sikkert andre firma, men dette var det fyrste eg fann. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Takk incanus... det var nettopp et slik firma jeg var ute etter ja... Jeg søkte i forumet, men fikk ikke opp noen treff... visste ikke at det måtte være tre tegn i søkeordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå