Complexity Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Sitter her med en Rubix kube, og jeg lurer på hvordan den funker? Er det en kule inni der eller? en som alle er festet i? Vil ikke ødelegge min så.. Noen som har klart en Rubix kube? Har klart 1 side med samme farge, det er alt Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Sånne kuber er vanskelige. Har en på hytta, og de eneste gangene jeg klarer det er når jeg tar dem fra hverandre, og setter dem sammen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har greid rubix kube en gang før når jeg var 11 år elns. Riktig nok bare ved å skru ne masse på den til jeg kom til ritkige farger. Ingen tenking sånn ca bak det. men skulle nesten hatt en jeg kunne prøve meg på! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg kan faktisk Rubiks Kube .. tar den på mellom 5 og 10 minutter.. men, min er så dårlig Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg kan faktisk Rubiks Kube .. tar den på mellom 5 og 10 minutter.. men, min er så dårlig 6623304[/snapback] GUIDE! GUIDE! GUIDE! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Eller fra min kjære far .. EDIT: Nei, trenger ikke guide .. har bare lært den en gang.. kan det i hodet.. Endret 6. august 2006 av Bone Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Men noen som vet hvordan den ser ut inni? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 ahh.. endelig svaret på noe jeg har lurt på lenge.. Var ganske enkelt konstruert, trodde det var mye mere avansert Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 http://www.metacafe.com/watch/145742/realy_fast_rubix/ Ehm... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Den som klarer den, unner jeg all respekt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er jo et system i dette. Så på "Beauty and The Geek Season 2", og der var verdensmesteren i Rubux Cube (japaneser selvsagt). Han så på kuben en liten stund, for deretter å løse den bak ryggen Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er jo et system i dette. Så på "Beauty and The Geek Season 2", og der var verdensmesteren i Rubux Cube (japaneser selvsagt). Han så på kuben en liten stund, for deretter å løse den bak ryggen 6625919[/snapback] Å herregud. Da må du ha lite å gjøre når du kan ta Rubix kube bak ryggen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er så enkelt som at når man har gjort det en del, kan man mekanikken for å flytte hver enkelt blokk, linje og helside dit du vil. Har ikke løst min på årevis nå, dog, Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f...essors_cube.jpg Den som klarer den, unner jeg all respekt. 6625528[/snapback] Duuudeeee Impossible :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f...essors_cube.jpg Den som klarer den, unner jeg all respekt. 6625528[/snapback] Duuudeeee Impossible :!: 6628939[/snapback] Tror det ville vært like vanskelig å lage en slik rubix kube. Hvordan i all verden skulle de fått til mekanismen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror det ville vært like vanskelig å lage en slik rubix kube. Hvordan i all verden skulle de fått til mekanismen?6629171[/snapback] Veit ikkje akkurat korleis den er laga, men den finst:http://en.wikipedia.org/wiki/Professor_Cube Beskjedne 2,8 * 10^74 ulike kombinasjonar... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 En eller to veninner av meg er skikkelig nerd gode på rucixcube... Har utvikla egen teknikk og greier Personlig, skjønner jeg ikke bæret Lenke til kommentar
mads1989 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Syns ikje det er så vanskelig. Har klart den mangen ganger, men så har jeg hatt en siden jeg var liten. Her er en side du kan øve deg litt på... ikke den beste men det går ann... rubix cube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå