mclp- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hei. Jeg arvet et Hasselblad 501CM av min onkel. Og det jeg lurer på er: Blenderen og lukkeren har satt seg fast, så jeg får ikke stillet på noe. Er det noe steder jeg kan få smurt dette? Vil gjerne få testet fotoapparatet. Eller om det er noe jeg kan gjøre selv for å reparere det. Endret 6. august 2006 av mclp- Lenke til kommentar
swanky Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 David Odess, dersom du ikke har problemer med å sende det ut av landet. Evt. så kan du ta kontakt med Antonio Stasi i Bergen. For guds skyld, ikke begynn å fikle med det kameraet på egen hånd - det er en gudegave til menneskeheten Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hadde ikke tenkt til å røre det nei, men tenkte om man kunne kjøpt et sett selv, som ikke skader blenderen og lukkeren, så hadde jeg vurdert det. Regner med at det koster flesk å få fikset det, å jeg har _veldig_ stram økonomi. Så mulig jeg selger det i stede Men tar kontakt med Antonio Stasi. Takk for svar Lenke til kommentar
roffern Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei. Jeg arvet et Hasselblad 501CM av min onkel. Og det jeg lurer på er: Blenderen og lukkeren har satt seg fast, så jeg får ikke stillet på noe. Er det noe steder jeg kan få smurt dette? Vil gjerne få testet fotoapparatet. Eller om det er noe jeg kan gjøre selv for å reparere det. 6623195[/snapback] LuckyBastard Savner HAsselblad og lukten av kjemikaler fra mørkerommet Stell pent med det gutt! Eller selg det til meg Neida men du får garantert fikset det der - hørtes ut som bare småtteri .rolf. Lenke til kommentar
Nestformann1 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei, du kan også ta kontakt med Interfoto (importøren av Hasselblad). De ordner dette for deg for en ralativt rimelig penge. Det er et relativt vanlig problem at lukkeren henger seg opp, hvis du prøver å ta av objektivet når lukkeren ikke er oppstramt f.eks. Jeg vet ikke om dette har skjedd i ditt tilfelle, men fikses kan det. Ikke gjør det selv!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå