Henrik Salthe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 De etterlatte etter 11. september synes ikke pengene Oliver Stone donerer fra "World Trade Center"s åpningshelg er nok. Les mer Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvor mange dollar var det snakk om egentlig? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvor mange dollar var det snakk om egentlig? 6623155[/snapback] 10% av det filmen tjener inn første helg hvis jeg leste riktig. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Synes disse ofrene starter å bli grådige, men slik er jo de amerikanske kapitalistene :/ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Synes disse ofrene starter å bli grådige, men slik er jo de amerikanske kapitalistene :/ 6623791[/snapback] Tenkte akkurat det samme når jeg leste artikkelen, men lurte på om det ville blitt litt for kynisk og skrive. De spiller nok fremdeles på "syns synd på meg pga noe som skjedde for 5 år siden"-image. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Synes det nesten er frekk å si slikt jeg, de får jo tross alt 10% fra en frivillig. De bør være glad de i det hele tatt for noe av filmintektene. Om filmen på noen måte er sponset, blir dette en annen sak. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ...10 percent of ticket sales through the first five days... Dette fra Newsday.com sin opprinnelige artikkel.. 10% av billettsalget (sales) er jo ganske bra... Det er jo mer enn inntektene (profits). Men etterlatte er jo som regel aldri fornøyd, da mener jeg universelt... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mye vil ha mer. Hadde ingenting blitt gitt ville du antageligvis ikke sett mange "kravene" på andeler av inntektene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg