SkoKrem Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 skal nå kjøpe nytt hovedkort, cpu og minne og trenger noe hjelp, jeg har fra før kabinett skjermkort (ASUS 6800 pci-e) harddisk og strømforsyning på 380W. jeg har sett litt rund og har funnet ut at jeg skal bruke ca 5000 kr. har sett opp et FORSLAG noe jeg bør forandre på? eventuelt tenke conroe? jeg MÅ ha mATX hovedkort siden det ikke er plass til noe større i kabinettet mitt. takker for svar. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har hørt at Intel Core duo er beddre, enn amd Og en E6600 Slår AMD 5000 på det meste av tester... Lenke til kommentar
qhw9r8B3uA0F3dw Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) gSuWj0cqybmd7syy Endret 15. juli 2018 av qhw9r8B3uA0F3dw Lenke til kommentar
SkoKrem Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) noen som vet om hovedkort som er mATX og helst 7.1 lyd og Gb lan som støtter conroe? EDIT: fant et hovedkort som jeg tror støtter conroe, men trenger en bekreftelse på det. HOVEDKORT Endret 7. august 2006 av SkoKrem Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det kortet støtter ikkje Conroe. Trur ikkje det er komt nokon mATX hovudkort som støtter core 2 duo (conroe). Rett meg viss eg tar feil. Lenke til kommentar
SkoKrem Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Det kortet støtter ikkje Conroe.Trur ikkje det er komt nokon mATX hovudkort som støtter core 2 duo (conroe). Rett meg viss eg tar feil. 6626923[/snapback] leste at det skulle støtte conroe her. men ville ha en bekreftelse/avkreftelse på det. er det noen som vet om den guiden er 100% til å stole på? Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Sjå der ja. Trur nok du kan stole på den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå