Richard87 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har store problemer med og få til blåtann med K800. det jeg vil få til er og ta backup av TLF lista, bilder og notater, pluss sende musikk til tlf'en. det jeg har prøvd til nå er reinstallert alt som har med bluez _mange_ ganger, og testet "gnome-bluetooth-manager", men der for jeg ein feilmelding som ivertfall ikke jeg greier og tyde: gnome-bluetooth-manager (Bluetooth Device Manager:14743): GnomeUI-WARNING **: While connecting to session manager: Authentication Rejected, reason : None of the authentication protocols specified are supported and host-based authentication failed. Traceback (most recent call last): File "/usr/lib64/python2.4/site-packages/gnomebt/manager.py", line 274, in ? BTManager ().main () File "/usr/lib64/python2.4/site-packages/gnomebt/manager.py", line 85, in __init__ if not self.btctl.is_initialised(): gobject.GError: Can't get device id of hci0 noen ideer? btw, utklipp fra dmesg(pc'en finner blåtann dongelen...) Bluetooth: HCI device and connection manager initializedBluetooth: HCI socket layer initialized Bluetooth: L2CAP ver 2.8 Bluetooth: L2CAP socket layer initialized Bluetooth: RFCOMM socket layer initialized Bluetooth: RFCOMM TTY layer initialized Bluetooth: RFCOMM ver 1.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå