Earendil Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har no begynt med fjellklatring, og har funne ut at det er på tide å kjøpe seg nokre sko og selar. Har sett litt på desse skoa. Nokon som har innvendingar eller forslag til andre? Prøvar å holde prisen litt ned. Angåande selar, så tenkte eg berre å kjøpe ein byrjarpakke. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har no begynt med fjellklatring, og har funne ut at det er på tide å kjøpe seg nokre sko og selar. Har sett litt på desse skoa. Nokon som har innvendingar eller forslag til andre? Prøvar å holde prisen litt ned. Angåande selar, så tenkte eg berre å kjøpe ein byrjarpakke. 6622868[/snapback] jeg går på klatring fantastisk sport!! men til det du spurte om jeg har noen sko som heter ''fiveten'' dritt goe sko men da må du ut med ca 1,100kr Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kjøp heller noken bilige sko i første omgang, Det er vanlig at en vil ha trangere sko etter å ha klatret litt. Dette krever tilvenning men gir det beste resultatet. men 5-10 (fiveten) sko er noke av det råeste en får Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sitter å surfer litt på Bratt.no selv akkurat nå. Hvordan fungerte den pakken der, og hvor lang var leveringstiden? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Har ikkje fått pakken enda, men reknar med å få den i morgon tidleg. Kontaktar deg på MSN når eg har henta den. Kan også legge ut ein post her med tilbakemelding på korleis skoa var. Lenke til kommentar
Juliflip Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har no begynt med fjellklatring, og har funne ut at det er på tide å kjøpe seg nokre sko og selar. Har sett litt på desse skoa. Nokon som har innvendingar eller forslag til andre? Prøvar å holde prisen litt ned. Angåande selar, så tenkte eg berre å kjøpe ein byrjarpakke. Når det kjem til klatresko har eg aldri hatt betre sko enn når eg kjøpte evolv optimus prime - chris sharma modellen. Kjenner mange med andre evolv-sko og alle deler same oppfattning som meg. evolv er vel ein noko dyrare sko enn mange andre, men uanset kva du gjer så må du ikkje kjøre la sportiva. har dårleg erfaring med dette merket når det kjem til klatresko. Det er jo også som meanbean seier at du kanskje burde kjøpe nokre billige sko til å starte med:) lukke til med klatringa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå