hitokiri Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kjøpte meg nettopp en Vision:M, og det er en sak jeg savner. Beklager om dette spørsmålet har vært opp i forumet, men har ikke sett det etter gjennomskumming. Denne docking-adapteren som skal kobles til i bunnen av spilleren kan ikke brukes sammen med Creative sine Zen-USB-ladere, selv om de er utstyrt med mini-USB. Noen som har testet med andre typer (f.eks Qtek-ladere, Motorola-ladere osv)? Aller helst vil jeg bytte ut hele dingsen med en original/uoriginal adapter som eliminerer strømpluggen, og bare har USB-kontakt. Noen som vet om dette finnes? Har også sett på en docking-kabel som går rett fra USB til plugg, uten noe dilldall. Men skulle gjerne visst om denne kan brukes sammen med f.eks iPod-laderne. Erfaringer anyone? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sånn her du mener: http://uk.europe.creative.com/shop/product...0&product=1281& Fant den ikke i den norske butikken. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 spørsmålet er om den lar deg lade fra en hvilken som helst USB-lader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå