twarr Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei! Jeg har netopp hatt denne tråden , der det står at jeg skal bygge en ny data til en kamerat i Desember, men det er utsatt til Januar.. Det jeg lurer på, er noen av hammer prossesorene kommet da? Hvilke deler er lurt å ha da? Er det komt ut serial ata dvd rommer, brennere og harddisker? Budsjettet er forresten det samme, 20.000 kr... Og han har visst skjerm.. Takker for svar! mvh Twarr Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 hei, hvorfor ikke bare vente til januar å se da, er ikke noe vits å begynne å stresse nå. det er umulig å si hva som er i januar. datoene blir forandret hele tiden, frem og tilbake. tviler på at du får clawhammer i januar, kanskje opteron, men hvem vet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg tror nokk du er litt for optimistik. Jeg tror ikke ola nordman vet helt hva som kommer i Januar. Vent heller og spør da :smile: B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå