Gå til innhold

Program til CS film? Please :)

Anbefalte innlegg

Hai!

Jeg er en cs spiller som mange ganger har blitt fascinert av fine headshots og lignende i cs filmer!

Derfor har jeg lyst til å lage min egen cs film utfra demoer jeg har tatt av meg selv spille...

Noen som har noe forslag til programmer jeg kan bruke ? Andre tips om hvordan lage en cs film, tas også i mot med takk !!! :grin:

Hilsen CS-nerd :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Hai!

Jeg er en cs spiller som mange ganger har blitt fascinert av fine headshots og lignende i cs filmer!

Derfor har jeg lyst til å lage min egen cs film utfra demoer jeg har tatt av meg selv spille...

Noen som har noe forslag til programmer jeg kan bruke ? Andre tips om hvordan lage en cs film, tas også i mot med takk !!!
:grin:

Du kan laste ned fragmovien min fra http://www.gamer.no/filer/filmer/thinkmunchkin.zip. I readme-en forklarer jeg litt om hva jeg har brukt.

Lenke til kommentar

Quote:

hmmm...... den linken er død! jeg kommer ikke inn der ivertfall

!!!

Linken stemmer, det er bare at forumet har tatt med seg punktumet etter setningen som gjør linken til "url.zip.". Dette virker naturligvis ikke. Bare fjern punktumet så virker linken.

Felix: Jeg ser du fikk det til, jeg bare nevner dette hvis andre ikke ser feilen med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...