Gå til innhold

Sliter med NwN. forstår ikke wind of death

Anbefalte innlegg

Nå har jeg omsider fått SoU til å virke. Og for de som ikke vet hva jeg snakker om når jeg sier at jeg har fått det til å virke, kan se her

Jeg har fått tak i wind of et eller annet som "the ancient arcanists" hadde, jeg har fått tak i wind of shadows men wind of death sitter jeg fast med! Klarer ikke å skade den drittskya.. har fått den ned i near death, men så dauer jeg før jeg finner ut hva jeg har gjort!

Kan noen gi meg en leksjon i å skade ondsinnede skyer?

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om jeg husker riktig, men "wind of death" møter du når du leser i en bok, ikke sant? Hvis jeg husker riktig så er det også en annen bok der som du må lese først. Hvis du forandrer slutten på denne boka og leser den på nytt, kan du få med deg noen gode hjelpere for å ta "wind of death". ;)

Dette var litt vanskelig å forklare, men håper det hjalp litt.

Lenke til kommentar
Er ikke sikker på om jeg husker riktig, men "wind of death" møter du når du leser i en bok, ikke sant? Hvis jeg husker riktig så er det også en annen bok der som du må lese først. Hvis du forandrer slutten på denne boka og leser den på nytt, kan du få med deg noen gode hjelpere for å ta "wind of death".  ;)

Dette var litt vanskelig å forklare, men håper det hjalp litt.

6623145[/snapback]

den du snakker om er wind of arcanists eller noe sant.. glemmer alltid namnet, men det er den undead greia jeg ikke fikk til! Men saken med den har jeg funnet ut! Aldri angrip mens den grøne dritten flyter rundt den, da er den som godt som imun mot deg! Brukte 1 slag på dritten, plukket opp orben og stakk av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...