emyr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei! Når jeg har et hovedkort med dual channel minneplasser, og jeg skal bruke to av fire tilgjengelige plasser, skal de da plasseres i de med samme farge? Det er så uklart forklart i manualen. Link til Hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322052 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 det skal være bilde eller noe sånn i manualen, hvor det står dim 1, 2,3,4 tror jeg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dual Channel interface: • Dual channel memory access offers increased system performance. • For dual channel to operate, both channel must be populated with same amount of memory, preferably of the same type. • The four DIMM sockets are divided into two colors to help you identify the channel pairs <Figure 1>. Each dual channel pair has the same color, e.g. DIMM1 and DIMM2. To obtain best performance, simply mount DIMM sockets of the same color. Dvs for dual channel, plasser begge modulene i de oransje dimm slottene . Lenke til kommentar
emyr Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Tusen takk:) Da slipper jeg å lure mer på det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå