Gå til innhold

hei, jeg har GeForce 6600GT og Benq skjerm

molland

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg måtte installere xp pro på nytt når c disken gikk åt skogen i helga (garanti sak men..) altså da dukket det opp ett nytt problem når jeg startet opp pc'en, bilde/txt er liksom litt "blurry" litt tåkete på en måte.

Har oppdatert hos nvidia, driveren som er nå er 91.31 eller noe sånt.. Jeg tror jeg har oppdatert det som går, men likevel er bilde dårlig etter mitt syn da, den er faktisk værre enn før c disken gitt åt skogen.

Har noen gode råd? Håper på gode svar ;)

Frode M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å forandre "screen refresh rate" under properties - settings - advanced - monitor. Prøv deg frem her, alt ettersom om du har CRT/LCD er denne frekvensen forskjellig.

75hz høres riktig ut, og dette er i 9/10 grunnen til at skjermen oppleves som "grøtete".

Endret av Lorang-Dahl
Lenke til kommentar

Hei Volt :)

Vet du hva, det vare akkurat det jeg nettopp gjorde, og gjett om det hjalp :) Takker for den hjelpa så er iallefall den saken ute av verden.

Da er det til data sjappa og høre om den c disken min som gikk åt skogen i helga, faktisk så tror jeg det bare var deler av disken som gikk i dass.

Men det er jo gale nok når det er win xp delen og alle mine digi bilder som forsvant :(

mvh FM

Lenke til kommentar
Da er det til data sjappa og høre om den c disken min som gikk åt skogen i helga, faktisk så tror jeg det bare var deler av disken som gikk i dass.

6622442[/snapback]

Du kan vel bare spare deg den turen. Umulig for dem å finne ut hva som skjedde når du har reinstallert Windows allerede. Om du går inn og hevder at "c disken gikk åt skogen" så vil de nok bare smile litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...