molland Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei Jeg måtte installere xp pro på nytt når c disken gikk åt skogen i helga (garanti sak men..) altså da dukket det opp ett nytt problem når jeg startet opp pc'en, bilde/txt er liksom litt "blurry" litt tåkete på en måte. Har oppdatert hos nvidia, driveren som er nå er 91.31 eller noe sånt.. Jeg tror jeg har oppdatert det som går, men likevel er bilde dårlig etter mitt syn da, den er faktisk værre enn før c disken gitt åt skogen. Har noen gode råd? Håper på gode svar Frode M Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Prøv å forandre "screen refresh rate" under properties - settings - advanced - monitor. Prøv deg frem her, alt ettersom om du har CRT/LCD er denne frekvensen forskjellig. 75hz høres riktig ut, og dette er i 9/10 grunnen til at skjermen oppleves som "grøtete". Endret 6. august 2006 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
molland Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Ok Det skal jeg se på, tror jeg husker att frekvensen stod på 75hz iallefall, det er en lcd (flatskjerm) skjerm, Benq og ett eller annet nr, sitter ikke ved den maskinen nå ser du mvh FM Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 For meg høres det ut som om du ikke bruker native oppløsningen til skjermen. LCD skjermer takler som kjent dårlig andre oppløsninger enn den de er laget for. Prøv å endre oppløsningen til 1280x1024, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
molland Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Hei Volt Vet du hva, det vare akkurat det jeg nettopp gjorde, og gjett om det hjalp Takker for den hjelpa så er iallefall den saken ute av verden. Da er det til data sjappa og høre om den c disken min som gikk åt skogen i helga, faktisk så tror jeg det bare var deler av disken som gikk i dass. Men det er jo gale nok når det er win xp delen og alle mine digi bilder som forsvant mvh FM Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Da er det til data sjappa og høre om den c disken min som gikk åt skogen i helga, faktisk så tror jeg det bare var deler av disken som gikk i dass. 6622442[/snapback] Du kan vel bare spare deg den turen. Umulig for dem å finne ut hva som skjedde når du har reinstallert Windows allerede. Om du går inn og hevder at "c disken gikk åt skogen" så vil de nok bare smile litt Lenke til kommentar
molland Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Heisann Jeg la inn xp på annen disk, i og denne ikke ville mere, "lese og skrive feil" kom det opp det var forøvrig en 200 gb maxtor s-ata ganske ny da mvh fM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå