pojas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei driver på med å fjerne dørtrekkene på en golf 97.. ser du har gjort d samme eller ihvertfall prøvd...hvordan fjernet/løsnet du klipsene ? Lenke til kommentar
Galf Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hei driver på med å fjerne dørtrekkene på en golf 97.. ser du har gjort d samme eller ihvertfall prøvd...hvordan fjernet/løsnet du klipsene ? 8515582[/snapback] var faktisk ikke så vanskelig :-) var bare å dele håndtaket med et skrujern og alle de andre tingene som stikker ut. så er det bare å begynne i et hjørne eller en kant og brekke opp på en måte. bare brekk litt forsiktig så ikke du knekker alt som det henger i :-) Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 var det festet BARE med klips? mine er festet med skruer og alt faen de:P Lenke til kommentar
Galf Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 var det festet BARE med klips? mine er festet med skruer og alt faen de:P 8552890[/snapback] kanskje noen skruer som holdt håndtaket på plass men selve trekket tror jeg bare var klips :-) Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hmm snålt.. var ikke sånn hos meg.. skal se om jeg finner meg nye trekk eller den dør greia hos høggeriet mitt er så dårlig.. vil ha med lommer i ;P Lenke til kommentar
Galf Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) hmm snålt.. var ikke sånn hos meg.. skal se om jeg finner meg nye trekk eller den dør greia hos høggeriet mitt er så dårlig.. vil ha med lommer i ;P 8560743[/snapback] er ikke helt sikker lenger, du fikk meg til å tvile.. er en stund siden jeg hadde det av så.. Forresten, ingen som har noen komentarer om bilen? lyktene og speilene er kommet på skal se å få lagt ut noen bilder når bare godværet setter inn her på sørlandet Endret 10. mai 2007 av Galf Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Nice bilen din også. Hvor bestilte du speil og angel eyes fra? MÅ se bildet når eyesa er på plass Lenke til kommentar
Galf Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Nice bilen din også. Hvor bestilte du speil og angel eyes fra? MÅ se bildet når eyesa er på plass 8583168[/snapback] Berstillte fra en bekjent som kjenner en i tyskland så er ikke helt sikker på hvor egentlig. hadde jo planer om å bestille fra norskbildelesenter.no men så fikk jeg det 1000 spenn billigere så da var jo valget enkelt.. Har fått mekka noen bilder så skal slenge de opp så fort jeg får tid :-) Er veldig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar
Galf Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Sånn! da har jeg fått tatt noen bilder så slenger opp "ett par" litt dårlig bilde men... Slenger ut et før og etter bilde av den lille vingen min etter at jeg lakkerte den :-) Før lakkering: Etter lakkering: Kommentarer tas imot med takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 ooooh<3 Den var saftig deilig! Ser at jeg maks må skaffe meg Angel Eyes når jeg får tak i en golf! Lenke til kommentar
Galf Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 ooooh<3 Den var saftig deilig! Ser at jeg maks må skaffe meg Angel Eyes når jeg får tak i en golf! 8596379[/snapback] Takk bare å gå til innkjøp med en gang.. av både golf og lykter, sykt god og fin bil Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ble sprekt detta Galf... Videre planer? Lenke til kommentar
Galf Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Ble sprekt detta Galf... Videre planer? 8598978[/snapback] Takk njaaa... er ikke helt sikker egentlig. er jo pengene det står på og tjener ikke fetest med lærlinglønn liksom. skal leve og kjøre bilen også.. tror muligens jeg burde spare til ny bil heller.. kan ikke kjøre rundt i denne her "slådda" i mange år..he he har lyst på bakhjulstrekk for å prøve noe nytt Endret 12. mai 2007 av Galf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå