Galf Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 GOLF 3 GT Det er igrunn bare småting jeg vil gjøre med bilen: angel eyes øyelokk blinklys, skjerm nye felger (noen som kan finne de gamle felgene jeg har på nettet??) senking stereo (har bare cd-spiller uten mp3 ) Men mitt problem er at jeg har ikke peiling på bil! så derfor håper jeg noen kanskje kan hjelpe meg litt med å finne diverse felger og senkesett osv.. Noen som har bry til å hjelpe en uviten drittunge? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Tråden burde kanskje flyttes til "Showcase/worklog".. Kjør 9*16-felger og mye senk, det blir alltid bra.. Justerbart senkesett er heller ikke spes dyrt, og da har du litt valgfrihet når det gjelder senkningen.. Lenke til kommentar
Galf Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Tråden burde kanskje flyttes til "Showcase/worklog".. Kjør 9*16-felger og mye senk, det blir alltid bra.. Justerbart senkesett er heller ikke spes dyrt, og da har du litt valgfrihet når det gjelder senkningen.. 6623176[/snapback] Jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan flytte den.. Men takk for de tipsene, regner ikke med å bytte felgene med en. har ikke råd til det på en dårlig lærlinglønn men er jo en god del andre ting som ikke koster all verdens. Fin golf du har forresten Lenke til kommentar
Galf Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Passer rs4 felgene til golf 3, og blir dette fint isåfall? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Om det er disse du tenker på, så passer dem meget bra, så lenge dimensjonen er rett.. http://dev.sparklingblue.net/galleri/showi...06/IMG_2709.jpg Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Golf Sort til og med.. Kjør Crome og Klarglass, sånn som phax.. Lenke til kommentar
Galf Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Om det er disse du tenker på, så passer dem meget bra, så lenge dimensjonen er rett.. http://dev.sparklingblue.net/galleri/showi...06/IMG_2709.jpg 6630907[/snapback] Rs4 Rs8 den golfen hadde rs8, de passa utrolig bra. men åssen dimensjon er det mulig å få på en golf egentlig? Golf Sort til og med.. Kjør Crome og Klarglass, sånn som phax.. Unnskyld meg men er ikke helt med nå..er et naut, vet det! men hva mener du? Endret 8. august 2006 av Galf Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Ah, stemmer, var A8/S8-felger det der. Det mest praktiske er vel 7/7,5*17, men det går med 8*18 også, men da bør det kanskje valses litt. Ang phax, han har en svært pen Golf 3, og en tråd her på forumet. Han har satset på chrome og klarglass, noe som er meget vellykket. Endret 10. august 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Galf Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Ah, stemmer, var A8/S8-felger det der. Det mest praktiske er vel 7/7,5*17, men det går med 8*18 også, men da bør det kanskje valses litt. 6647873[/snapback] ja faen, valsing blir stress.. så jeg trenger ikke valse hvis jeg går for 17"? Lenke til kommentar
Galf Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Noen som vet åssen man fjerner denne uten å knekke hele skjiiten?? skulle hatt den av får å lakkere den etterhvert som jeg får øyelokka og m3 speilene som også skal lakkeres. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Klarer du å se om den sitter skrudd eller limt..? Tipper limt, da må det vel være mulig å varme det opp.. Lenke til kommentar
Galf Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Klarer du å se om den sitter skrudd eller limt..?Tipper limt, da må det vel være mulig å varme det opp.. 6650941[/snapback] den er ikke skrudd.. men det kan egentlig se ut som om den er limt fast med dobbelsidet teip men men, knekker den når jeg skal prøve å rive den av er det ikke verdens undergang. edit: Var ikke dobbelsidet teip Endret 13. august 2006 av Galf Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 phax sin VW Golf 3 Tråden Lenke til kommentar
Galf Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 phax sin VW Golf 3 Tråden 6716677[/snapback] fy faen å fin kunne tenkt meg min sånn ja.. Lenke til kommentar
Galf Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Noen som vet hvordan man får av dørtrekket i golf?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Angående takvingen din, dersom det er en orignal en, så skal den sitte med 3 skruer gjennom ruta.. Men om den brekker, koster den etter hva jeg vet ikke mer enn 600 ny fra Møller, altså ikke verdens undergang.. Angående dørtrekk, her er noe hentet fra et annet forum; Det du trenger et et flatt skrujern og et stjerneskrujern. 1. Ta løs dekslene som er markert som 1,3 2. Skru løs de to skruene som holder håndtaket fast 0 og 0 3. Skru av låseknappen 2 4. Hvis du har manuelle speil, så tar du bort tuppen på det. 5. Den manuelle sveiva så er det en runding som sitter på innsiden av sveiva mot dørpanelet. Denne trykker du ut mot siden eller opp. Når den går litt ut så er det bare å dra sveiva av. 6. Så løsner du dekselet ifra bunnen og oppover (sitter fast med klips på innsiden). Når du har løsnet rundt hele, så sitter det også noen klips oppe ved rutelista. Så da bøyer du dørpanelet litt oppover og hjelper eventuelt til med flatskrujernet og drar dørpanelet løs fra den øverste lista. Ps: hvis du har elvinduer så er det omtrent det samme, bare at du må huske å ta av kontaktene til elvinduet/speilet. Dette gjelder også kontakten til låsen, men det ser du når dørpanelet er nesten av. Endret 23. september 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Galf Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Angående takvingen din, dersom det er en orignal en, så skal den sitte med 3 skruer gjennom ruta..Men om den brekker, koster den etter hva jeg vet ikke mer enn 600 ny fra Møller, altså ikke verdens undergang.. Angående dørtrekk, her er noe hentet fra et annet forum; Det du trenger et et flatt skrujern og et stjerneskrujern. 1. Ta løs dekslene som er markert som 1,3 2. Skru løs de to skruene som holder håndtaket fast 0 og 0 3. Skru av låseknappen 2 4. Hvis du har manuelle speil, så tar du bort tuppen på det. 5. Den manuelle sveiva så er det en runding som sitter på innsiden av sveiva mot dørpanelet. Denne trykker du ut mot siden eller opp. Når den går litt ut så er det bare å dra sveiva av. 6. Så løsner du dekselet ifra bunnen og oppover (sitter fast med klips på innsiden). Når du har løsnet rundt hele, så sitter det også noen klips oppe ved rutelista. Så da bøyer du dørpanelet litt oppover og hjelper eventuelt til med flatskrujernet og drar dørpanelet løs fra den øverste lista. Ps: hvis du har elvinduer så er det omtrent det samme, bare at du må huske å ta av kontaktene til elvinduet/speilet. Dette gjelder også kontakten til låsen, men det ser du når dørpanelet er nesten av. 6923681[/snapback] Takvingen vet jeg ikke om er original, men tror egentlig ikke den er det. skal sjekke senere. Dørtrekket jeg skulle hatt av er de bakre, er det noe av den samme fremgangsmåten? Jeg har kjøpt meg basskasse med forsterker og tenkte jeg skulle kjøre høytalerne i bakdørene bak til forsterkeren. men da ble jeg fortalt at jeg må ha av dørtrekket. stemmer dette? har du eller noen andre noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tror det skal være noe lignende, selv om det er bak, ja. Som regel ser man hvor det er festet, så om du tar av deksler, så tipper jeg du finner et par skruer, resten er klips. Angående stereo, så tror jeg det skal gå uten å ta av dørtrekka. Du strekker kabler under listene under døra (svart plastikklist), og opp til døra, ut gjennom den svarte gummiovergangen som ligger mellom døra og bilen, og så tror jeg du skal få tak i enden av kabelen om du stikker hånda inn i hullet der høyttalern skal sitte i døra. Men det ser du også om går eller ikke. En annen ting er vel at det er mest normalt å kjøre frontsettet + eventuell sub på forsterker, og så heller kjøre bakhøyttalerne på CD-spillern.. Lenke til kommentar
Galf Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Tror det skal være noe lignende, selv om det er bak, ja. Som regel ser man hvor det er festet, så om du tar av deksler, så tipper jeg du finner et par skruer, resten er klips. Angående stereo, så tror jeg det skal gå uten å ta av dørtrekka. Du strekker kabler under listene under døra (svart plastikklist), og opp til døra, ut gjennom den svarte gummiovergangen som ligger mellom døra og bilen, og så tror jeg du skal få tak i enden av kabelen om du stikker hånda inn i hullet der høyttalern skal sitte i døra. Men det ser du også om går eller ikke. En annen ting er vel at det er mest normalt å kjøre frontsettet + eventuell sub på forsterker, og så heller kjøre bakhøyttalerne på CD-spillern.. 6924949[/snapback] sånn som jeg har det nå er både fronthøytalerne og bakhøytalerne koblet rett i spilleren. men jeg hørte at det var så stress og ta fronthøytalerne bak. Er det kanskje lettere det? Angående takvingen, så var den festet med 3 skruer så da var det original allikavel da er det jo ikke no stress Endret 23. september 2006 av Galf Lenke til kommentar
Galf Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Leeeeenge siden jeg har oppdatert dette her så tenkte det kanskje var på tide nå som jeg har gjort og holder på med diverse ting Har lagt penger i "nye" brukte felger 215/40-17 Wolfrace Spirit med greie dekk. Bilde: Har også handlet M3 speil og angel eyes. Speilene og den lille vingen min skal lakkeres så fort jeg får tilbake bilen min. Måtte bytte dempere, bremseklosser og skiver bak. Skal slenge opp bilder så fort lyktene og speilene kommer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå