Naalsund Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Heisann. Tenkte å gå til innkjøp av noen nye pc deler. Jeg skal ha et hovedkort, cpu og et nytt tower. Etter sommern skal jeg også begynne et vannkjølingsprosjekt, så jeg trenger et tower som passer til å ha et vannkjølingssystem. CPU og Hovedkort bør også være overklokkingsvillige. Budsjett rundt 4 - 5000 Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Her er mitt forslag: cpu og hk 3411kr Kabinett 1245kr Endret 6. august 2006 av MItjmannen Lenke til kommentar
Naalsund Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Det er ikke et slikt tower jeg er ute etter ;P Noen som kunne ha satt opp et par gode oppsett inkludert alle deler? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg