olat84 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har et litt snodig problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Maskinen fungerer helt topp på nesten alle områder, unntatt når jeg skal spille av en quicktime eller windows media-filmer. Da tar plutselig alle operasjoner 5 minutter, med mindre jeg klarer å få lukket videoavspillingen, for da går alt tilbake til normalen. Har installert nye drivere (Nvidia, 6600GT), og samme på lydkortet (Live! Value). Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei! Du bør forsøke nye codecer og eventuellt nyere versjoner av avspillerene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Ataturk Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Bare for å gjøre det hele mer komplisert... Dette har skjedd tidligere, så fikset jeg det, på et eller annet vis, og når har det begynt igjen. Problemet er... Ikke formatert under hele denne perioden. Husker dessverre ikke i hvilken sammenheng jeg fikk det til å fungere igjen. Kan ha vært da jeg tweaket maskinen litt for å kjøre Oblivion bedre, med diverse tips fra de offisielle Elder Scrolls forumene. Edit: Noe rart med påloggingen her, men er samme fyr. Endret 6. august 2006 av Ataturk Lenke til kommentar
Ataturk Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvis noen kan hjelpe, så er det vel dere. "Shameless bump" Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er vel absolutt på tide at du formatérer og legger inn Windows på nytt da. Det er ofte raskere og mer effektivt enn å styre med å finne en feil i mange dager. Forsøk gjerne Windows Update og nye drivere til hovedkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå